  • 11. Data: 2009-02-10 19:13:56
    Temat: Re: zmiana oprocentowania BPH-Pekao ? mam pytanie ...
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Bo przecież do 11.00 jest wczorajszy, od 11.00 jest dzisiejszy, i to chyba
    > czasu londyńskiego?

    To mi przypomniało że w umowach albo w regulaminie była podana dokładnie
    definicja liboru i była wskazana godzina.

    --
    Darek

  • 12. Data: 2009-02-10 19:23:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > To mi przypomniało że w umowach albo w regulaminie była podana dokładnie
    > definicja liboru i była wskazana godzina.

    BPH ma taką definicję:

    LIBOR - stawka LIBOR (London Interbank Offered Rate) dla terminów 1M, 3M,
    6M, 12M z rynku międzybankowego, podawana na stronie "LIBO 01" serwisu
    REUTERS z godziny 1100 czasu londyńskiego, ustalana przez British Bankers
    Association (BBA), przyjęta w Banku jako stopa referencyjna dla potrzeb
    ustalania oprocentowania kredytów w walutach wymienialnych: USD, CHF, EUR.

    --
    Darek

  • 13. Data: 2009-02-10 21:06:43
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Darek pisze:

    > BPH ma taką definicję:

    ale my juz nie BPH... a w PEKAO to szkoda gadac... :/

    anyway moj problem jest wlasnie taki ze najpierw bylo 2.18, potem 2.13 ,
    1.51 i 1.49 ... ;)

    wiec jakby nie patrzec 1dzien w przypisaniu robi spora roznice ;)

    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2009-02-11 22:45:20
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > ale my juz nie BPH... a w PEKAO to szkoda gadac... :/

    Przecież zapisy umów zostały, regulaminy i TOiP też.

    --
    Darek

  • 15. Data: 2009-02-12 08:37:44
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież zapisy umów zostały, regulaminy i TOiP też.

    Tylko to zostało.
    Cała machina procedur i zasad jest zupełnie inna.

  • 16. Data: 2009-02-12 10:22:39
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    http://finanse.wp.pl/f,458,t,208662,forum_viewtopic.
    html