  • 1. Data: 2009-02-09 18:32:59
    Temat: Lokata Killer - długi procesowaniu wniosku
    Od: " finder24" <f...@g...pl>

    Witam,

    4 lutego złożyłem przez neta wniosek o lokatę Killer. Wniosek jest do dzisiaj
    procesowany i nie wiedzieć dlaczego lokata nie została założona. Miałem
    jeszcze szansę załapać się na jedną turę 10%, ale przez to procesowanie pewnie
    nic z tego nie wyjdzie. Czy ktoś miał podobny przypadek? Można to jakoś
    skutecznie reklamować?

    dzięki,
    finder24

  • 2. Data: 2009-02-09 18:40:01
    Temat: Re: Lokata Killer - długi procesowaniu wniosku
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik " finder24" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewnie
    > nic z tego nie wyjdzie. Czy ktoś miał podobny przypadek? Można to jakoś

    Rozpoczęcie lokaty będziesz miał z dniem gdy wpłynęły do banku pieniądze.
    A czemu to tak długo trwa? Może w związku ze zmianą oprocentowania ręcznie
    sprawdzają jaka lokata została zawarta na jaki procent.

  • 3. Data: 2009-02-09 19:00:54
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    finder24 pisze:
> [...]
    > nic z tego nie wyjdzie. Czy ktoś miał podobny przypadek? Można to jakoś

    Ha, nie jestes jedyny. Tez wtedy zlozylem i potwierdzenia jeszcze nie
    przyslali:)

    --
    Oświęcim- ogloszenia drobne
    www.oswiecimiak.pl

  • 4. Data: 2009-02-09 19:14:25
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Ha, nie jestes jedyny. Tez wtedy zlozylem i potwierdzenia jeszcze nie
    > przyslali:)

    Wygląda, że niezły delikatnie mówiąc bałagan tam mają.

    Mam już potwierdzenie zakładanych dzisiaj lokat, na które pieniądze poszły
    II sesją eliksiru, a te piątkowe są dalej jako "wnioski procesowane".

  • 5. Data: 2009-02-09 19:34:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gmpv9t$evs$1@news.task.gda.pl...

    > Wygląda, że niezły delikatnie mówiąc bałagan tam mają.
    >
    > Mam już potwierdzenie zakładanych dzisiaj lokat, na które pieniądze poszły
    > II sesją eliksiru, a te piątkowe są dalej jako "wnioski procesowane".

    ogólnie długo ostatnio procesują
    lokata założona 03/02/2009
    opłacona 03/02/2009 w nocy
    potwierdzenie założenia lokaty 06/02/2009
    lokata założona z dniem 04/02/2009

  • 6. Data: 2009-02-09 19:41:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokata założona 03/02/2009
    > opłacona 03/02/2009 w nocy
    > potwierdzenie założenia lokaty 06/02/2009
    Długo jak długo, ale jakoś z kolejnością im się pomieszało.
    Dzisiaj puściłem 2 przelewy w okolicy 13-tej i od tych lokat mam już
    potwierdzenie założenia,
    a te piątkowe są nadal procesowane. Dostał ktoś w ogóle potwierdzenie z
    lokaty zakładanej (opłaconej) w piątek?

  • 7. Data: 2009-02-09 20:27:24
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > a te piątkowe są nadal procesowane. Dostał ktoś w ogóle potwierdzenie z
    > lokaty zakładanej (opłaconej) w piątek?

    W piatek była zmiania oprocentowanie i może zastanawiaja sie na jaki procent
    zrobic lokatę :-)
    Ja robiłem wniosek w srode po południu, kasa wyszła w czwartek rano,
    potwierdzenie dostałem w sobote rano.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 8. Data: 2009-02-09 22:10:20
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Lut, 21:27, "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>
    wrote:

> [...]
    > zrobic lokatę :-)
    > Ja robiłem wniosek w srode po południu, kasa wyszła w czwartek rano,

    Ja zalozylem 3 lokaty w piatek a dostalem potwierdzenie na 2 wiec
    pewnie nie moga sie odkopac ze sterty wnioskow :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2009-02-09 22:21:36
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gmq0sr$m4e$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > potwierdzenie założenia,
    > a te piątkowe są nadal procesowane. Dostał ktoś w ogóle potwierdzenie z

    Ja składałam wniosek 5.02.09(czwartek) pieniądze przekazalam na konto
    6.02.09(piątek) Dzisiaj dopiero przyszło potwierdzenie zalożenia lokaty, ale
    już na 8%. Myślałam że będzie jednak 10% ale niestety nic z tego,nie jestem
    tylko pewna czy slusznie mi naliczyli te 8% i czy to reklamować??

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 10. Data: 2009-02-09 22:26:55
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Lut, 23:21, "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > już na 8%. Myślałam że będzie jednak 10% ale niestety nic z tego,nie jestem
    > tylko pewna czy slusznie mi naliczyli te 8% i czy to reklamować??

    Skoro trafily na konto 6 to slusznie naliczyli 8 % .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus