  • 1. Data: 2009-02-09 19:48:46
    Temat: Killer - zrywanie via net - lokaty-online.pl
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    W tej chwili próba zerwania Killera kończy się pustym ekranem lub komunikatem:
    'Błąd wykonania operacji lub błąd walidacji wniosku.'
    Pierwszy raz próbuję zerwać - to taka norma że nie działa wieczorem czy coś
    nowego ?

    TomekD

  • 2. Data: 2009-02-09 19:56:03
    Temat: Re: Killer - zrywanie via net - lokaty-online.pl
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

> [...]
    > 'Błąd wykonania operacji lub błąd walidacji wniosku.'
    > Pierwszy raz próbuję zerwać - to taka norma że nie działa wieczorem czy

    Doświadczyłem tego samego przed chwilą???

    CzS

    __

  • 3. Data: 2009-02-09 20:03:32
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 'Błąd wykonania operacji lub błąd walidacji wniosku.'
    > Pierwszy raz próbuję zerwać - to taka norma że nie działa wieczorem czy coś

    Spoko, odczekaj ok.2 godź. a ten "Błąd" jest wynikiem "przetrawiania" operacji
    zrywania.

  • 4. Data: 2009-02-09 20:04:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gmq29a$r8h$1@nemesis.news.neostrada.pl, *cspol* wrote:

    > Doświadczyłem tego samego przed chwilą???

    Pomimo bledu zrywanie sie wam uda. Tez tak wczoraj mialem. Za jakas chwile
    zalogowalem sie ponownie i lokaty przeskoczyly do kategorii oczekujacych na
    zerwanie czy jakos tak - nastepnego dnia pieniadze wrocily na konto wiec
    bylo ok.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-02-09 20:17:15
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

> [...]
    > zalogowalem sie ponownie i lokaty przeskoczyly do kategorii oczekujacych
    > na zerwanie czy jakos tak - nastepnego dnia pieniadze wrocily na konto

    Dzieki.
    Rzeczywiście, i dzisiaj tak jest jak napisałeś...

    CzS

  • 6. Data: 2009-02-09 20:25:54
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Spoko, odczekaj ok.2 godź. a ten "Błąd" jest wynikiem "przetrawiania"
    > operacji
    > zrywania.

    Zadziałało zdecydowanie szybciej w moim przypadku. Ale i tak może
    doprowadzić do szewskiej pasji kogos, komu zalezy bardzo na pieniążkach.
    Inna rzecz, że ja kilka razy zrywałem tę samą lokatę, myśląc że pomyliłem
    się czy też nastąpił chwilowy zanik łączności.
    Żeby im te błędy jeszcze bardziej nie namieszały w systemie.

    CzS