  • 1. Data: 2009-02-09 18:23:35
    Temat: Gdzie jest kasa? :)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Wysłałem rano z PeKaO SA do BPH.
    Nie ma ani w jednym ani w drugim banku :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-02-09 18:31:41
    Temat: Re: Gdzie jest kasa? :)
    Od: "Janusz" <s...@i...pl>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
    > Wysłałem rano z PeKaO SA do BPH.
    > Nie ma ani w jednym ani w drugim banku :)
    > pzdr
    > GL

    Mam to samo, tylko wysłałem z Pekao do ING ;)
    Pozdrowienia,
    Janusz

  • 3. Data: 2009-02-09 18:34:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Janusz pisze:
    > Mam to samo, tylko wysłałem z Pekao do ING ;)

    Kryzys i banki padły ;)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-02-09 19:17:02
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wysłałem rano z PeKaO SA do BPH.
    > Nie ma ani w jednym ani w drugim banku :)
    > pzdr
    pewnie macie w domu wifi...i w powietrzu zostały;)

  • 5. Data: 2009-02-09 19:24:18
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    A ja o 12.45 wysłałem z mBanku na Aliora i też nie ma.
    AS

  • 6. Data: 2009-02-09 19:29:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A ja o 12.45 wysłałem z mBanku na Aliora i też nie ma.

    Bo mBank to taki kretyński bank, że aby załapać się na III sesję przelew
    trzeba zlecić do 11.15. Żeby było śmieszniej, nawet gdyby pieniądze wyszły
    tą III sesją, to i tak by dzisiaj nie dotarły bo alior to taki kretyński
    bank, że III sesję księguje po przetwarzaniu nocnym. Ostatnio pieniądze
    wysłane III sesją pokazały się w aliorze około 1 w nocy, oczywiście z datą
    dnia następnego. Ciekawe czy dało by się na to KNF napuścić.

  • 7. Data: 2009-02-09 19:56:06
    Od: marek <m...@u...pl>

    Mithos wrote:

    > Kryzys i banki padły ;)

    Niestety przelewy on-line z banku do innego banku to tylko w filmach
    gangsterskich są... (albo w Erze). Z tego co wiem to każdy bank w Polsce ma
    2 dni na wykonanie operacji przelewu!
    I dlatego niektórzy mowią aby nie zlecać dużych transferów w piątki bo na
    tych wlasnie oparacjach bank zarabia najwiecej ....
    Na koncie zlecającego kasy juz nie ma, a na koncie odbiorcy jeszcze nie ma.
    Wiec gdzie sa? na lokatach ktore zaklada sam bank!.
    taka gmina....

  • 8. Data: 2009-02-09 20:09:41
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    /.../
    >Ciekawe czy dało by się na to KNF napuścić.

    Nie bardzo. Bank ma 48 godzin na zaksięgowanie transakcji. Za bardzo
    przyzwyczaiłeś się do polskich luksusów - w Szwajcarii, do niedawna w UK i w
    wielu innych krajach świata przelew idzie 3-4 dni.

    k.

  • 9. Data: 2009-02-09 20:23:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > przyzwyczaiłeś się do polskich luksusów - w Szwajcarii, do niedawna w UK i
    > w wielu innych krajach świata przelew idzie 3-4 dni.

    1) Ma 48h na zaksięgowanie, ale powinien zaksięgować z datą wpłynięcia
    środków. Data wpływu i data księgowania nie jest tożsama.

    2) Różnica polega na tym, że tam ten przelew "idzie", natomiast tu alior
    regularnie i z premedytacją przetrzymuje na własnym rachunku pieniądze
    klientów.

  • 10. Data: 2009-02-09 20:29:15
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    >
    > 2) Różnica polega na tym, że tam ten przelew "idzie", natomiast tu alior
    > regularnie i z premedytacją przetrzymuje na własnym rachunku pieniądze

    "Idzie", czyli przez 3-4 dni jest "nigdzie", nie zarabia na siebie, nie jest
    oprocentowany itd.

    Tutaj mamy indywidualny przypadek Aliora - w innych państwach to cecha
    systemu.

    No ale masz rację jeśli chodzi o samą datę księgowania.

    k.