  • 11. Data: 2012-05-12 09:56:31
    Temat: Re: [Polbank] zmiana TOiP KK
    Od: " " <a...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Nb. jedna zmiana TOiP jest już od dziś (11 maja). Wczoraj jeszcze nie
    > było na stronie.

    Dzis tez nie ma - czy oni sobie w gumki leca??? A jaka zmiana jest od 11 maja?

  • 12. Data: 2012-05-12 15:28:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 12 May 2012 07:56:31 +0000, wrote:

    > Dzis tez nie ma - czy oni sobie w gumki leca??? A jaka zmiana jest od 11
    > maja?

    Jak nie jak tak?

    http://polbank.pl/karty-kredytowe/download/toip-kart
    y-kredytowej.pdf

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2012-05-12 17:58:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 12 May 2012 07:21:45 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Nb. ciekawe co będzie po połączeniu z Rajfim. Mam obawy, że nic dobrego.

    No to już są właśnie pierwsze skutki połączenia z Rajfim. Najpierw konta
    oszczędzające zrobiły się mniej przyjazne z jedną wypłatą na m-c gratis,
    poznikały darmowe debetówki, teraz mam pierwszy tuning kk.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2012-05-12 22:59:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 12 May 2012 15:58:13 +0000, xbartx wrote:

    > No to już są właśnie pierwsze skutki połączenia z Rajfim.

    Na razie Rajfi tylko ma akcje Polbanku. Za jakiś czas chcą się łączyć.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 15. Data: 2012-05-14 14:16:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 12 May 2012 20:59:02 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Na razie Rajfi tylko ma akcje Polbanku. Za jakiś czas chcą się łączyć.

    No wygląda to tak jakby szykowanie grunt pod połączenie czyli uśrednianie
    oferty IMO.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2012-05-15 10:03:06
    Temat: Re: zmiana TOiP KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 14:16, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No wygląda to tak jakby szykowanie grunt pod połączenie czyli uśrednianie
    > oferty IMO.

    Ja juz drugi miesiac z rzedu nie otrzymalem wyciagu z ichniekj KK.
    zaczekam ze dwa dni i bede reklamowal.

    Przy okazji - ciekawe, czy i kiedy pogorsza sie kursy dewizowe przy
    platnosciach tymi KK?

    Obawiam sie, ze niedlugo kursy visa czy mastercard bez prowizji banku
    przejda do historii....

  • 17. Data: 2012-05-15 10:29:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 10:03:06 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Obawiam sie, ze niedlugo kursy visa czy mastercard bez prowizji banku
    > przejda do historii....

    Moze przy kolejnej zmianie regulaminu..na razie zapis jest taki jak byl.
    Wtedy likwiduje ich karte (wlasciwie wszystko inne juz popsuli)

    BTW potraficie otworzyc aktualny regulamin KK na ich stronie? wyglada mi na to ze
    maja jakis glupi blad.

  • 18. Data: 2012-05-15 10:57:37
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Rafal M <r...@g...com> wrote on 2012-05-10_22:17

    > Likwiduja bardzo fajne ubezpieczenie Assistance za 2 zl miesiecznie :(
    > W zamian wprowadzaja Assistance Gold z ubezpieczeniem podroznym za
    > 6,50 mies :(
    >

    > Szkoda, ogolnie po przejeciu przez Rajfiego oferta Polbanku leci w
    > dol :(

    Wkurzające jest dla mnie zwłaszcza to, że podnieśli limit
    transakcji zwalniający. 36 nie było problemem (ERA), ale jak jest
    72 to już trzeba pilnować (używam raczej innych kart).

    witrak()

  • 19. Data: 2012-05-24 15:22:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 May 2012 01:29:28 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Moze przy kolejnej zmianie regulaminu..na razie zapis jest taki jak byl.
    > Wtedy likwiduje ich karte (wlasciwie wszystko inne juz popsuli)

    Zawsze może zostać do płatności w PL - oczywiście te kk z cashback.

    --
    xbartx