  • 1. Data: 2005-02-22 13:46:50
    Temat: zdolność kredytowa
    Od: "marass" <m...@w...pl>

    Czy ktoś wie jaki trzeba mieć dochód żeby mieć zdolność kredytową? Chciałbym
    wziąć kredyt hipoteczny na 60 tyś zł.

  • 2. Data: 2005-02-22 13:55:06
    Temat: Re: zdolność kredytowa
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "marass" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie jaki trzeba mieć dochód żeby mieć zdolność kredytową?
    > Chciałbym wziąć kredyt hipoteczny na 60 tyś zł.

    Po odliczeniu kosztów utrzymania (siebie, rodziny mieszkania, samochodu)
    musi Ci starczyć dochodu na ratę kredytu.

  • 3. Data: 2005-02-22 13:58:56
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Po odliczeniu kosztów utrzymania (siebie, rodziny mieszkania, samochodu)
    > musi Ci starczyae dochodu na rat? kredytu.

    No nie zupelnie. Wiekszosc bankow (m.in. BPH) bardziej restrykcyjnie
    podchodzi do scoringu.

    Po odjeciu wszystkich obciazen + rata na odobe w rodzinie powinno
    pozostac np 150-300 zl.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 4. Data: 2005-02-22 14:31:02
    Od: JurEkS <jerys@`usun_to`poczta.fm>

    Krzysztof pisal(a),Dnia 2005-02-22 14:58:

    > No nie zupelnie. Wiekszosc bankow (m.in. BPH) bardziej restrykcyjnie
    > podchodzi do scoringu.
    to ciekawe, mnie właśnie w bph'u wyliczono najwyższą zdolność a
    porównywałem wiele banków
    j.s.

  • 5. Data: 2005-02-22 19:03:45
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > No nie zupelnie. Wiekszosc bankow (m.in. BPH) bardziej restrykcyjnie
    > podchodzi do scoringu.

    Pipcysz kolego, scoringu przy kredytach hipotecznych w BPH nie ma

    > Po odjeciu wszystkich obciazen + rata na odobe w rodzinie powinno pozostac
    > np 150-300 zl.

    To juz pipcenie do kwadratu

    Darek

  • 6. Data: 2005-02-22 19:05:59
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marass" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie jaki trzeba mieć dochód żeby mieć zdolność kredytową?
    > Chciałbym wziąć kredyt hipoteczny na 60 tyś zł.

    Nie da sie powiedzieć jaki musi być dochód żeby mieć zdolność. To zależy w
    jakiej miejscowości mieszkasz, il jest osób w rodzinie, jakie masz
    obciażenia kredytowe.
    Po za tym każdy Bank ma inne metody wyliczenia zdolnosci

    Darek