  • 1. Data: 2005-02-22 09:08:19
    Temat: Umowa kredytu hipotecznego
    Od: "Sad" <m...@p...onet.pl>

    Czesc
    Jesli ktos znajdzie chwile to
    moze rzucilby okiem na umowe
    http://213.76.252.206/umowa.html
    i napisal czy jest w niej cos nie tak ,
    albo czym nalezy sie martwic.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    MS

  • 2. Data: 2005-02-22 12:01:00
    Temat: Re: Umowa kredytu hipotecznego
    Od: "marcia" <m...@g...pl>

    na pierwszy rzut oka - baaardzo wysokie oprocentowanie. rozumiem ze kredyt w
    zlotowkach?
    w tej chwili np pko bp oferuje kredyt oparty na wiborze 3M i marzy zaleznej
    od udzialu wlasnego, ktora wynosi przy kredycie wiekszym niz 100 000:
    dla udzialu ponizej 20% - 1,90
    dla udzialu 20-50% - 1,5
    dla udzialu wiekszego niz 50 - 1,0
    Na dzien dzisiejszy wibor 3M wynosi 6,49, a wiec oprocentowanie powinno byc
    na poziomie 8,39 ; 7,99; 7,49 % odowiednio do wielkosci udzialu wlasnego.
    Jak widzisz - Twoje oprocentowanie na poziomie 9,40 jest wysokie.
    Poza tym ja mam w umowie zapis o stopie bazowej ktora jest rowna wiborowi
    3M. U Ciebie jest zapis: stopa bazowa, po prostu, ktora podejrzewam jest
    zalezna od widzimisie prezesa banku.
    dzisiejsze wibory od 1M do 1Y ksztaltuja sie od 6,50 do 6,10, a wiec Twoja
    6,90 jest naprawde wysoka.
    w umowie nalezy zwrocicc uwage rowniez na sposob wczesniejszej splaty,
    dodatkowe oplaty (np ubezpieczenia) itp, ale nie mialam czasu wczytac sie
    dokladnie w Twoja umowe
    pozdr.
    m.