  • 11. Data: 2008-01-08 20:31:38
    Temat: Re: zdefiniowane przelewy w mbanku-klopot
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sty, 20:17, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Tue, 8 Jan 2008 12:03:32 -0800 (PST),
    > osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>

    > Ono było kiedy jeszcze o multibanku nikt nie słyszał :) A w Multibanku
    > też jest ograniczenie (do 99 chyba)

    No coz....a wiec...

    http://www.brebank.pl/msp/

  • 12. Data: 2008-01-09 05:45:14
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ze tak zapytam z ciekawosci. Mbank nie umozliwia zadnego importu plików
    > przelewów z zewnatrz ?

    tzn? ze niby jak to mialabym zrobic? dajesz mi swiatelko w tunelu:)

  • 13. Data: 2008-01-09 05:46:22
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > Jesli odbiorcow ma w mbanku to czemu nie?

    sa odbiorcy w mbanku, ale sporadycznie:(

  • 14. Data: 2008-01-09 05:46:55
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jezeli robisz znaczna ilosc przelewow,
    > to mBank nie jest wcale tani,
    > ja z tego powodu przenioslem sie do Multi

    wydawalo mi sie, ze multibank jest duzo drozszy od mbanku, tak nie jest?

  • 15. Data: 2008-01-09 08:34:39
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > tzn? ze niby jak to mialabym zrobic? dajesz mi swiatelko w tunelu:)

    W mbanku tego chyba nie ma ?? ale działa to w BZWBK, tam też jest opis
    formatu plików (odpowiednio zapisany plik tekstowy), ale cennik i sposób
    autoryzacji maja strasznie zakręcony, przejście z mbanku do wbk grozi
    krótkotrwałym rozstrojem nerwowym a i cenne za przelew mają chyba nieco
    wyższa ale dokładnie nie pamiętam.

  • 16. Data: 2008-01-09 18:04:18
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jezeli robisz znaczna ilosc przelewow,
    > to mBank nie jest wcale tani,
    > ja z tego powodu przenioslem sie do Multi

    czyli placisz 15 zl miesiecznie za prowadzenie rachunku, a przelewy masz
    bezplatnie, tak? masz to konto multikonto business expert? sa jakies ukryte
    oplaty? taryfa ma 88 stron:(
    czy w multi, tak jak w mbanku, wszystko zalatwia sie internetowo?

  • 17. Data: 2008-01-09 18:06:02
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > autoryzacji maja strasznie zakręcony, przejście z mbanku do wbk grozi
    > krótkotrwałym rozstrojem nerwowym a i cenne za przelew mają chyba nieco

    a nie pamietasz jak sie nazywa ta usluga?

  • 18. Data: 2008-01-09 18:19:38
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > W mbanku tego chyba nie ma ?? ale działa to w BZWBK, tam też jest opis
    > formatu plików (odpowiednio zapisany plik tekstowy), ale cennik i sposób

    To samo ma bph, w srodku jest nawet szablon excela w którym mozna było dość
    przejrzycie definiowac przelewy, potem eksportowac do pliku tekstowego i
    zaczytywac w sezamie. Myslałem że mbank moze cos takiego samego udostępnia.

    pozdrawiam
    as

  • 19. Data: 2008-01-11 23:51:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2008 20:58:27 +0100, Adam S. napisał(a):
    > Ze tak zapytam z ciekawosci. Mbank nie umozliwia zadnego importu plików
    > przelewów z zewnatrz ?

    Interfejs internetowy mbanku jest goły jak święty turecki - tam nawet nie da
    się zrobić wydruku historii konta!, nie mówiąc o jej eksporcie... Import
    listy przelewów to dla mBanku czyste science-fiction.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2008-01-12 09:23:31
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

> [...]
    > się zrobić wydruku historii konta!, nie mówiąc o jej eksporcie... Import
    > listy przelewów to dla mBanku czyste science-fiction.

    slowem - jestem w totalnej kropce:((((