  • 11. Data: 2003-11-29 19:58:58
    Temat: Re: zarobki w bankach
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bq8dip$epq$1@news.onet.pl...
    > Dziwi mnie to podejscie do wyjawiania zarobków.
    >
    > W USA w wiekszosci ofert o prace podawany jest zarobek.
    > W Polsce nie jest to praktykowane.

    bo Polska to dziwny kraj w ktorym jak sie nie urodzisz to w ciagu 10-15
    lat nie masz szans zakumac 'o co chodzi w tym wszystkim'
    prosty fakt - 90 % Polakow to ludzie praktykujacy a nie wierzacy - tego nie
    ma
    chyba nigdzie na swiecie ;

    PiotR

  • 12. Data: 2003-11-29 21:22:05
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > W USA w wiekszosci ofert o prace podawany jest zarobek.
    > W Polsce nie jest to praktykowane.

    W Angli tez. Tyko, ze tam w ogloszeniu jest podana pensja roczna

    > A moze powinno.
    > Zmusilo by to pracodawców do oferowanie relatywnie podobnych zarobków jak
    > ofertach innych banków.
    >
    > Wedlug mni najwiecej traca na tej tajemnicy pracownicy.

    Oczywiscie, ze tak !
    Poza tym znakomite narzedzie do odpowiedniego sterowania scigajacymi sie
    szczurami.

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2003-11-29 23:35:18
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Bankowka wrote:
    > GE Capital Bank S.A./ kierownik / 3200 brutto

    Ogolnie w malych oddzialach kierownicy (oddzialu lub sali) maja pewnsje
    wyzsza o okolo 200-300 zlotych od dysponenta, a odpowiedzialnosc.... Tyle
    tylko ze na ogol kierownicy nie pracuja z gotówką...

    W centralach bankow jest troche lepiej... Poza tym niektore banki daja
    nagrody za wyniki oddzialu. Wiec jak kiepski oddzial to kiepska kasa...

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 14. Data: 2003-12-01 17:21:47
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "bankowiec" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a może tak bankowcy porozmawiają o swoich zarobkach ?

    Prezes: 5 000 000 PLN rocznie
    referent: 3 zł/godzinę netto

  • 15. Data: 2003-12-02 12:48:43
    Od: "Bankowka" <a...@n...wp.pl>

    Witam

> [...]
    >
    > W centralach bankow jest troche lepiej... Poza tym niektore banki daja
    > nagrody za wyniki oddzialu. Wiec jak kiepski oddzial to kiepska kasa...

    To wynagrodzenie jest podane dla Centrali a nie jakiegos malego oddzialu.
    Mylisz sie rowniez z tym ze kierownicy nie pracuja glowka, oni zapier#$3
    (reszte sobie dopisz).
    Kierownik nie tylko zapie..pipipi ale również odpowiada za wszystko i za
    produktywność ludzi.
    Pracuje od 8.00 do 22 albo i do 23.
    Taaa .. nagrody :)))))) Dobre zarty, o ile nazwac nagroda za wypracowane
    ponad norme "duze" zyski, tabliczke czekolady :)
    Haslem GE jest Max_ymalizacja zyskow przy malych nakladach ,kosztem
    pracownikow .. ZYSK ZYSK..

    Podrawiam
    Bankowka