  • 1. Data: 2003-11-28 17:11:42
    Temat: "Karta kredytowa za 0 zł" - promocja dla klientów Centrum Oszczę
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,3785

    W MultiBanku - detalicznej części BRE Banku SA - do końca br. trwa promocja
    "karta za 0 zł" dla klientów nabywających jednostki uczestnictwa funduszy
    inwestycyjnych za pośrednictwem Centrum Usług Finansowych. W zależności od
    wartości zakupionych jednostek można otrzymać bez opłat: kartę Visa Credit -
    inwestując kwotę min. 30 tys. zł -, kartę Visa Gold Credit - inwestując min.
    70 tys. zł -, kartę Visa Platinum Credit - inwestując min. 100 tys. zł -.
    Promocja nie dotyczy funduszy rynku pieniężnego.

    -----------
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-11-28 18:04:12
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Mnie interesuje niedroga, ale nie na takich warunkach KK. Oczywiście
    odpada także KK BPH-PBK już mam. Ostatnio chciałem niedźwiedzia z
    Raffiego mimo jego ceny ale tam najmniejszy limit 2000 PLN a ja na KK
    PKO BP mam tylko 1500 i mi nie przenieśli. Słyszałem o jakiejś promocji
    w Citi ale nie znalazłem na www.

  • 3. Data: 2003-11-29 18:43:00
    Temat: Re: "Karta kredytowa za 0 zł" - promocja dla klientów Centrum Oszcz
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > 70 tys. zł -, kartę Visa Platinum Credit - inwestując min. 100 tys. zł -.
    > Promocja nie dotyczy funduszy rynku pieniężnego.

    Jak dla mnie ROTFL

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-12-01 08:39:17
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bqets6$of7$1@pippin.warman.nask.pl...
> [...]
    > Raffiego mimo jego ceny ale tam najmniejszy limit 2000 PLN a ja na KK
    > PKO BP mam tylko 1500 i mi nie przenieśli. Słyszałem o jakiejś promocji

    30 zl za silvera , era, elle, czy BP
    95 za golda
    limitow na karcie nie znam bo wolno cos wydaja...weryfikacje dopiero po
    tygodniu mialem, czekam na list z karta