  • 1. Data: 2003-11-28 18:23:48
    Temat: LUKAS LEŻY I KWICZY ;(
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    SP

  • 2. Data: 2003-11-28 18:45:33
    Temat: Re: .FALSE. nt.
    Od: z...@p...onet.pl

    .

  • 3. Data: 2003-11-28 19:24:00
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1508.000001f1.3fc797cc@newsgate.onet.pl...
    > .

    801330000 - "No tak , ale tylko przy aktualizacji stanu konta ... Proszę
    poczekać <tu 7 minut> Z informacji jakie zdobyłem potrwa to jeszcze około 1
    godziny " ...

    Krew by to ... a ja przelewy akurat muszę porobić ;(

    SP

  • 4. Data: 2003-11-28 20:06:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq87fi$1ph$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl>:
> [...]
    > jeszcze około 1 godziny " ...
    >

    > Krew by to ... a ja przelewy akurat muszę porobić ;(

    Nie wiem, czy Cie dobrze rozumiem, bo troche nieskladnie piszesz (pewnie
    zdenerwowanie), ale przelewy i zlecenia mozna w Lukasie definiowac
    niezaleznie od tego, czy aktualizacja stanu konta dziala.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-28 20:11:18
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > niezaleznie od tego, czy aktualizacja stanu konta dziala.

    Słusznie ....
    Ale gdy mam powiedzmy na koncie 10 zł (stan z poranka) ... a w południe
    wpłynęło mi 100 PLN , których nie widać teraz z powodu niemożności
    aktualizacji , to automatycznie system nie da mi zrobić przelewów na 110 zł,
    których jestem posiadaczem , a jedynie puści mi przelewy na te nieszczęsne
    10 PLNÓW ;)

    Jaśniej ?

    SP

  • 6. Data: 2003-11-28 20:20:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq8a86$98h$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl>:

    > Słusznie ....
    > Ale gdy mam powiedzmy na koncie 10 zł (stan z poranka)

    Tego nie bralem pod uwage ;)

> [...]
    > niemożności aktualizacji , to automatycznie system nie da mi zrobić
    > przelewów na 110 zł, których jestem posiadaczem , a jedynie puści mi

    Nie potrafię potwierdzić, bo nigdy tego nie testowałem, ale zakładam, że
    masz rację.

    W tej sytuacji proponuję zlecić przelewy z datą poniedziałkową - tak czy
    siak wcześniej pieniądze nie wyjdą.

    Jutro nad ranem stan się sam aktualizuje i nie będzie problemu, a i odsetki
    jakies ;) przez weekend narosną.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-28 20:36:01
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > bq8a86$98h$...@n...news.tpi.pl,
    > W tej sytuacji proponuję zlecić przelewy z datą poniedziałkową - tak czy
    > siak wcześniej pieniądze nie wyjdą.

    To ten problem ;)
    Potrzebuję daty dzisiejszej ... ;(
    O 15 grosz wpłynął z wypłaty na konto .. i muszę to zrobić z datą
    LISTOPADOWĄ ...
    Chyba zadzwonię na geni(t)alną Lukas Linię i zlece to podczas rozmowy z
    człowiekiem, który jak zawsze potraktuje mnie jak debila ;)

    Pozdr.
    SP

  • 8. Data: 2003-11-28 22:01:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bq8a86$98h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    zł,
    > których jestem posiadaczem , a jedynie puści mi przelewy na te nieszczęsne

    Nieprawda.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-11-28 22:27:46
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq8gj2$mjp$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:bq8a86$98h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nieprawda.

    Tak podejrzewalem.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-28 22:29:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq8bk9$kuo$...@a...news.tpi.pl,
> [...]
    > Chyba zadzwonię na geni(t)alną Lukas Linię i zlece to podczas rozmowy
    > z człowiekiem, który jak zawsze potraktuje mnie jak debila ;)

    Wojtek pisze, ze mozesz zlecic normalne przelewy.
    Mozesz tez zlecic na jutro, o ile taka data Cie urzadza - jutro jest jeszcze
    listopad (i pojutrze tez).

    Aby uniknac takich problemow czy zastanawiania sie nad nimi proponuje
    trzymac troszke wyzsze saldo na koncie.

    --
    Robert