  • 1. Data: 2003-11-28 19:11:19
    Temat: w KB zapłaciłem 80 zł za historię rachunku !!!
    Od: "PB" <b...@p...fm>

    niezłe złodziejstwo (bo przez pół roku uzbierało się 16 stron, a każda
    kosztuje przecież 5 zł )

    fan Kredyt Banku

  • 2. Data: 2003-11-28 23:28:22
    Temat: Re: w KB zapłaciłem 80 zł za historię rachunku !!!
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "PB" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > niezłe złodziejstwo (bo przez pół roku uzbierało się 16 stron, a każda
    > kosztuje przecież 5 zł )

    e tam - przeciez jeszcze mozesz do kazdej tranzakcji zamowic osobny wyciag
    :-)
    usmiechnij sie - skoro stac cie na takie absurdy jak ww - to chyba i na
    usmiech cie stac, zapytam jednak z ciekawosci - choc oczywiscie nie musisz
    odpowiadac - po diabla byla ci ta historia na 16 stron ?

  • 3. Data: 2003-11-29 00:11:24
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Krab"
    > usmiechnij sie - skoro stac cie na takie absurdy jak ww - to chyba i na
    > usmiech cie stac, zapytam jednak z ciekawosci - choc oczywiscie nie musisz
    > odpowiadac - po diabla byla ci ta historia na 16 stron ?

    Niektóre banki tak po prostu drukują.
    Kiedyś zamykając konto w PBK chciałem historię za pół roku, żeby w innym
    banku dostać z miejsca kartę.
    Wyszło że mam zapłacić chyba ze 300 zł. A używałem tego konta w celach
    prywatnych, do opłacania rachunków i płacenia kartą. Odpuściłem sobie.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-12-01 17:27:36
    Od: "PB" <b...@p...fm>

    wyjaśniam - żeby w BPH uznali mi dochód z umów o dzieło muszę mieć
    podkładkę, że faktycznie przez ostatnie 6 m-cy tę kasę dostawałem.
    a uśmiechnięty jestem (w tym wypadku z siebie jako klienta KB)