  • 1. Data: 2003-08-29 12:55:57
    Temat: zamknięcie konta w PKO BP SA
    Od: "sTUDENT" <n...@N...gazeta.pl>

    Jak zamknąc konto w PKO BP, na ich stronach pisza, ze chca pisemnego wniosku
    zamknięcia konta. Jak taki wniosek napisac, co powino byc w nim zawarte? Co
    zastrzec dla siebie? Czy moge poprosic o pisemne potwierdzenie zamkniecia
    konta oraz czy moge zlozyc dyspozycje usunięcia wszystkich moich danych
    osobowych z serwerów PKO BP?
    Pozdr
    Student

  • 2. Data: 2003-08-29 13:45:05
    Temat: Re: zamknięcie konta w PKO BP SA
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik sTUDENT napisał:
    > Jak zamknąc konto w PKO BP, na ich stronach pisza, ze chca pisemnego wniosku
    > zamknięcia konta. Jak taki wniosek napisac, co powino byc w nim zawarte?

    Ja się wybrałem do oddziału i dostałem formularz od dysponentki. Dane: Imię,
    nazwisko, PESEL, z dniem ... wypowiadam umowę rachunku nr ... za
    3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. [...] Proszę o przekazanie pozostałych
    środków na konto nr ....

    > Czy moge poprosic o pisemne potwierdzenie zamkniecia
    > konta

    Dostałem potwierdzoną kopię wniosku bez upominania się.

    Michał

  • 3. Data: 2003-08-29 19:43:28
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "sTUDENT" napisał w wiadomości

    > czy moge zlozyc dyspozycje usunięcia wszystkich moich danych
    > osobowych z serwerów PKO BP?

    Dyspozycje zawsze możesz złożyć,
    ale nie zostanie ona zrealizowana,
    gdyż będzie bezpodstawna
    tzn. nie masz żadnych podstaw prawnych
    aby domagać się od banku zaprzestania
    przetwarzania danych osobowych
    po rozwiązaniu umowy prowadzenia
    rachunku bankowego.

    ______
    Robert

  • 4. Data: 2003-08-29 20:16:19
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > Dyspozycje zawsze możesz złożyć,
> [...]
    Mylisz sie w kazdej chwili mozesz zarzadac usuniecia swoich danych z bazy
    danych.
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-08-29 20:30:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    grzegorz wrote:

    > Mylisz sie w kazdej chwili mozesz zarzadac usuniecia swoich danych z bazy
    > danych.

    Ależ oczywiście, rządać możesz. Tylko bank ma obowiązek przechowywać
    dane o Twoim rachunku jeszcze przez 5 lat od jego zamknięcia. Bo np. za
    rok się TePSie wyda, ze nie zapłaciłeś rachunku za marzec 2003. I co?
    Idziesz do banku i dostajesz potwierdzenie. Bo bank nie wykonał Twojego
    rządania:-)

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-09-03 10:04:30
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > rok się TePSie wyda, ze nie zapłaciłeś rachunku za marzec 2003. I co?
    > Idziesz do banku i dostajesz potwierdzenie. Bo bank nie wykonał Twojego

    Nie myl przechowywania dokumentacji z przetwarzaniem danych osobowych.

    roythekid

  • 7. Data: 2003-09-19 21:00:52
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    roythekid <r...@w...pl> napisał(a):

    > Nie myl przechowywania dokumentacji z przetwarzaniem danych osobowych.

    Według ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanie danych to min.
    przechowywanie ( art. 7 ust 2).
    Więc kto się myli?

    ______
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-19 21:05:54
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

  • 9. Data: 2003-09-22 08:27:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk"
    > Według ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanie danych to min.
    > przechowywanie ( art. 7 ust 2).
    > Więc kto się myli?

    ten kto bezmyslnie czyta zapisy ustawy ;-))
    Prawo bankowe stanowi inaczej i na pierszenstwo przez zapisami ustawy
    *** blad ***