  • 1. Data: 2003-08-29 12:36:47
    Temat: mKioski
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam Wszystkich!

    Dzisiaj bylem na zakupach w krakowskim M1 i w glownej alei ukazal mi sie
    ....mKiosk mBanku!!!!! Niestety nie jest jeszcze czynny ale juz stoi i
    prezentuje sie bardzo efektywnie.
    Po przyjsciu do domu rzucilem sie na mCzat by dowiedziec sie szczegolow ile
    i gdzie rozstawiane sa mKioski. Okazaklo sie ze mLinka nie ma takich
    informacji.

    Pytam wiec Was-drodzy grupowicze, czy cos wiecie na ten temat. Doswiadczenie
    uczy, ze posiadacie wiedze wieksza od stada mLinek...;-)

    Prosze o pomoc

    Lelek

  • 2. Data: 2003-08-29 12:49:52
    Temat: Re: mKioski
    Od: "Kre" <x...@x...pl>

    > Dzisiaj bylem na zakupach w krakowskim M1 i w glownej alei ukazal mi sie
    > ....mKiosk mBanku!!!!! Niestety nie jest jeszcze czynny ale juz stoi i
    > prezentuje sie bardzo efektywnie.

    dlaczego nie w Gdańsku?! :(

    też mamy M3, MediaMarkt, Carrefour, itp.

  • 3. Data: 2003-08-29 13:17:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kre wrote:
    > dlaczego nie w Gdańsku?! :(
    > też mamy M3, MediaMarkt, Carrefour, itp.

    Bo tam otworza Eurobanki ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-08-29 13:22:54
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

    > Bo tam otworza Eurobanki ;)

    hehhehehehe to Ci sie udalo brawo

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 5. Data: 2003-08-29 13:24:20
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Dzisiaj bylem na zakupach w krakowskim M1 i w glownej alei ukazal mi sie
    > ....mKiosk mBanku!!!!! Niestety nie jest jeszcze czynny ale juz stoi i
    > prezentuje sie bardzo efektywnie.

    efektywnie bedzie prezentowac sie jak zacznie dzialac - o ile bedzie
    na razie pewnie prezentuje sie efektownie
    a moze nawet efekciarsko? ;-)

    Marcin

  • 6. Data: 2003-08-29 13:24:46
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    .

    > efektywnie bedzie prezentowac sie jak zacznie dzialac - o ile bedzie
    > na razie pewnie prezentuje sie efektownie
    > a moze nawet efekciarsko? ;-)

    Sorry za pomylke. To literowka...

    lelek

  • 7. Data: 2003-08-29 13:26:46
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Kre <x...@x...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bini5d$mmd$...@t...webcorp.pl...

    > dlaczego nie w Gdańsku?! :(
    >
    > też mamy M3, MediaMarkt, Carrefour, itp.

    To się cieszcie, że macie. My nie mamy, mogliby nam chociaż mKiosk dać :P...

  • 8. Data: 2003-08-29 14:13:39
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "corner" <c...@i...pl> napisał(a):

    > To się cieszcie, że macie. My nie mamy, mogliby nam chociaż
    > mKiosk dać :P...

    A do czego on komu?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 9. Data: 2003-08-29 14:26:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wozik wrote:
    > A do czego on komu?

    do wplacania pieniazkow bez prowizji?
    Pomijam juz znaczenie marketingowe

  • 10. Data: 2003-08-29 14:47:50
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Ja tam jestem średnio zadowolony ze wszystkich wodotrysków mBanku, typu:
    mKioski
    Pustelniki
    Mbank-kobietą
    klub miliarderów,
    mCafejki, czy jak to sie tam nazywa...
    itp.

    Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    klientów itp.
    Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem poziomu
    oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by się otwierało w
    tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np. podwyższyli oprocentowanie lub
    za przeproszeniem poprawili przeskakujący kursor na stronie logowania) to
    przyniosłoby to dużo lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty razem
    wzięte.

    Pozdr.
    MM