  • 1. Data: 2003-08-29 12:58:47
    Temat: Lukas zachęca do płacenia kartami :-)))
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dostałam list z Lukasa zachęcający do płacenia ichnią VE. Do listu dołączony
    jest tandetny grzebień z logo Lukasa. List zaczyna się tak:

    "Często używasz grzebienia dbając o swój wizerunek? Bądź nowoczesna, zacznij
    także płacić kartą VISA Electron"

    Dalej jest, że jak we wrześniu i październiku dokonam po minimum 4
    transakcje kartą na kwoty po minimum 300 PLN, to Lukas przyśle mi radio "o
    wartości około 30 zł".

    Wielkie ROTFL ! Kto im takie badziewne akcje wymyśla? Czyżby w dziale
    marketingu Lukasa pracowali sabotażyści :-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-08-29 13:46:05
    Temat: Re: Lukas zachęca do płacenia kartami :-)))
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Dostałam list z Lukasa zachęcający do płacenia ichnią VE. Do listu dołączony
    > jest tandetny grzebień z logo Lukasa.
    Ciekawe co panom będą rozsyłać???
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-08-29 13:51:26
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:
    > Ciekawe co panom będą rozsyłać???

    Przepraszam bardzo, nie wszyscy są wygoleni na łyso...

    ;)

    Michał

  • 4. Data: 2003-08-30 07:41:51
    Od: "brygida" <b...@o...pl>

    Ale to nie wszystko,
    Wymyślaja takie " promocje aby tylko sciagnąć klienta, a przeliczając koszty w
    wyniku koncowym to płaci sie o wiele wiecej, A na te promocje wydaja gruba kase
    to jakos musza miec zwrot z inwestycji. Ludzie nie nabierajcie sie

  • 5. Data: 2003-09-01 09:38:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    binipa$4ps$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Dalej jest, że jak we wrześniu i październiku dokonam po minimum 4
    > transakcje kartą na kwoty po minimum 300 PLN, to Lukas przyśle mi
    > radio "o wartości około 30 zł".

    A pisza, jakiego typu to radio? Przenosne czy stojace?

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 6. Data: 2003-09-01 12:09:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > A pisza, jakiego typu to radio? Przenosne czy stojace?

    Przenośne. A co? Chciałbyś dostać takie radyjko :-D ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-09-01 12:48:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    za 30 złotych to raczej nie należy wieży oczekiwać :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2003-09-01 12:59:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bivd55$cip$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Przenośne. A co? Chciałbyś dostać takie radyjko :-D ?

    Ja nie, ale znam klientow Lukasa, ktorzy sa potencjalnie zainteresowani,
    jesli przenosne. Tylko jeszcze nie dostali grzebienia.
    Dzieki za info.

  • 9. Data: 2003-09-01 14:13:51
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Glenn pisze:

    > Dostałam list z Lukasa zachęcający do płacenia ichnią VE. Do listu dołączony
    > jest tandetny grzebień z logo Lukasa.

    Zlikwiduje to ekonto pro bo mi jeszcze jakiś depilator przyślą.
    --
    '''..\
    < _| (