  • 41. Data: 2006-12-27 11:59:11
    Temat: Re: załatwiłeś się sam, niestety
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Skad ta pewnosc? Czy te wplatomaty nie wymagaja pozniejszego
    > przeliczenia np. zawartosci kopert? Wszystkie moga okazac sie "puste".

    Moze pora nauczyć się rozróżniać pojęcie
    'wpłatomat' od 'bankomat z funkcją depozytowa' :)

  • 42. Data: 2006-12-27 17:02:43
    Temat: BTW Wplatomatow - Re: Wplatomat mBanku mnie zalatwil
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    mBank ma taka fajna stronke na ktorej mozna zobaczyc jaki jest stan
    dzialania (lub nie) wplatomatu. Zdarzylo mi sie dzis, ze mialem kilka PLN do
    wplaty. wiedzac, ze po swietach moga byc problemy w zapchanymi wplatomatami,
    sprawdzilem czy ten z ktorego chce sporzystac dziala.
    W strony mBanku jest ok....
    M1 Piłsudskiego 1

    Wybralem sie wiec na wycieczke... na miejscu okazalo sie, ze jednak nie
    dziala... Pomyslelem, ze nie mam szczescia, bo gdybym przyjechal kilkanascie
    minut wczesniej moglbym wplacic. Wrocilem do domu... z ciekawosci zagladam
    na strone mBanku, a tam.... status OK.
    Nie bardzo rozumiem jaki jest sens umieszczania takiej strony, skoro dane
    nie sa aktualizowane na biezaco. Po takiej przygodzie klient bedzie tylko
    mniej ufal informacjom banku, a to chyba dzialanie na wlasna szkode.
    Drogi mBanku aktualizuj informacje lub usun te strone, bo takie wpadki tylko
    draznia...

    MK

    begin 666 status1.gif
    M1TE&.#EA$@`2`/<``/____S__/[__OK_^OO_^_?_]_;_]O3_]/;
    ^]O#_\.?_
    MY^?[Y^']X>'^X>+\XN?ZY^'\X>#\X.+ZXM_[W\/MP[SPO,3LQ+S
    MO+SLO+GL
    MN;KJNKGKN;?IM[?HM[CFN+/FLZ;HIJ7HI*3GH:3FI)WHG:7EI)[
    FG&#R9:'8
    MH5OR8*'5H7GD>H_:C976E73B=(W6C973E9/2DY/0DX72AD;K29#
    -D(G-B(G-
    MBHC+B8+-@HO)BHG)B&K2:US875G77W_%@#W<1&/+8V[%;FK':&3
    (9'R_?3S5
    M/W^[@'^[?V'$8&N_:G.[<VN_:6N[9VJ[:EN^6%^Z6SK'0F>V9U2
    \4&BU9EZW
    M7'"P<T/!2URV7&6R95&Z36*S8U.W4E&X2F2O8UJS65ZP6E*U4$V
    R2SRY0%NM
    M65&O4D.U1"^W-DNL3 [#$G^7?$VJ3U.G5%:C5E"E3V">8%^@5D:F1"2P*P:]
    M!V:78%2=3E:;54F?2D:A10>X"D&@1$*?0DB=2D2<1T:;2TB;2&"
    .8T";15&4
    M4@JN"B6>*3"8-4"20C^000ZA$#*1-C>.-SZ*052 3@N;##N(-T"%0#J&/CB&
    M.C2%.2&-(TE\22Z%,SJ!.CN /C:".$![/SI\.SUY0SE[.SEX.A>!&39R.C=Q
    M-S%Q-C-P-#UL/SIJ/!MT'C!K-"QL+RUK,"]I,3!H,B)L)C=B.1U
    B(!I@'0!D
    M`#%/,@M2#P%*`P`````````````````````````````````````
    `````````
    M```````````````````````````````````````````````````
    `````````
    M```````````````````````````````````````````````````
    `````````
    M```````````````````````````````````````````````````
    `````````
    M```````````````````````````````````````````````````
    `````````
    M`````````````````````"'Y! 04`/\`+ `````2`!(```C_``$(' B@@,$"
    M`0@J+/B @@@3)D)06%! @$("$#"P&/)D2I<N25Y<8$" 8(022L2$P0(&3AT\
    M>)J4B""@IH$,3-"XX1)DB4!&CO10V6! H(09>PR-`>+#BD U="PIRN$`P `/
    M;2 E.A/E2B"!@-Y0NL1&PX #-3B%&EBHDL!5`C<M:G$@P1%4`EL)'"4PEL!/
    MFFPD2(#DE$!8`ED1+)4*U(X$!W1T$NA*("F!L@2JR@3CP( /@DP-G.1)X"N!
    MHNR8!3"A""9,<M+,R3.H$2)"CR+]J K ``<I?LKT.)&"AA$S=^YDZ5!48 00
    M0OJLX;'"!9$_AYR,H%FS)H,*-[9\'8$"A8P7'!<:E%180($%%#%
    BJ+"@H.)"
    (@@<1+@P(`#L`
    `
    end

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 43. Data: 2006-12-27 20:35:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > minut wczesniej moglbym wplacic. Wrocilem do domu... z ciekawosci zagladam

    Eeee tam, to nie tak, po prostu naprawili go zanim wróciłeś do domu ;-)))

  • 44. Data: 2006-12-28 14:18:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> writes:

    > Kasjer też.

    Owszem, ale to wtedy jego i jego banku zmartwienie. Nie wyobrazam
    sobie jednak takiej sytuacji w przypadku maszyny.

    > Prawdopodobnie skany wszystkich banknotów sa przechowywane sa we
    > wpłatomacie przez jakiś czas wraz z informacją kto wpłacał.

    No i co z tego? Jakas podstawa do obciazenia klienta? Wezmy np. taka
    umowe, regulamin itp?

    > Nie. Ale potem możesz miec izytę panów w niebieskim.

    Wizyte milicji :-) to mozesz miec z dowolnego powodu albo i bez niego,
    wiec to nic nie zmienia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 45. Data: 2006-12-28 14:49:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 28 Dec 2006 15:18:53 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Owszem, ale to wtedy jego i jego banku zmartwienie. Nie wyobrazam
    >sobie jednak takiej sytuacji w przypadku maszyny.

    Dlaczego? To sprawa banku już.

    >No i co z tego? Jakas podstawa do obciazenia klienta? Wezmy np. taka
    >umowe, regulamin itp?

    Banalna. Bank łapie fałszywkę, sprawdza kto ją wpłacił, prokuratura
    potwierdza i masz już podstawę, do obciążenia klienta. A raczej -
    skorygowania salda, bo przecież ten banknot nei był środkiem
    płatniczym.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 46. Data: 2006-12-28 17:11:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Dlaczego? To sprawa banku już.

    Wlasnie dlatego.

> [...]
    > potwierdza i masz już podstawę, do obciążenia klienta. A raczej -
    > skorygowania salda, bo przecież ten banknot nei był środkiem

    Ale na tej zasadzie to mozna uznac ze wszystkie pieniadze klientow
    sa na łasce banku. Bo przeciez kazdemu mozna powiedziec "te przelewy
    z ostatnich 20 lat to byly falszywki, i teraz drogi kliencie masz
    saldo -xxxxxx i uruchamiamy BTE".

    Co ma do tego prokuratura i co kogo obchodzi jakies ich potwierdzenie?
    Prokuratura to nie sąd, to tylko strona.

    Czy umowa/regulamin daje bankowi prawo jednostronnego uznania wplaty
    klienta za niebyla?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 47. Data: 2006-12-28 19:46:36
    Temat: Juz po sprawie:)
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dzisiaj, czyli dokladnie po 7 dniach od zaistnialej sprawy od mBank dostalem
    przelew calej kwoty, ktora utknela we wplatomacie. Zostaje w mBanku, myslalem
    ze beda wieksze klopoty, ale jest dobrze.
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 48. Data: 2006-12-28 19:55:29
    Temat: Re: Juz po sprawie:)
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > myslalem
    > ze beda wieksze klopoty, ale jest dobrze.

    To tak jak u mnie :)
    Dziel już teraz kwotę na kilka częsci ;)
    pozdrawiam

  • 49. Data: 2006-12-28 21:59:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 28 Dec 2006 18:11:10 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >sa na łasce banku. Bo przeciez kazdemu mozna powiedziec "te przelewy
    >z ostatnich 20 lat to byly falszywki, i teraz drogi kliencie masz

    Mozna. Tylko potem trzeba dowieść, że jest inaczej.

    >Czy umowa/regulamin daje bankowi prawo jednostronnego uznania wplaty
    >klienta za niebyla?

    Jesli w kasie wpłacasz fałszywy banknot, to co się stanie?
    --
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=118282#

  • 50. Data: 2006-12-29 12:09:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Jesli w kasie wpłacasz fałszywy banknot, to co się stanie?

    Sa dwie opcje - albo go wplace, i wtedy nie wiem co sie stanie,
    ani nawet nie wiem ze taki mialem, albo go nie wplace.

    To sie musi troche roznic od sytuacji z bankomatem, nie?
    --
    Krzysztof Halasa