  • 1. Data: 2006-12-23 17:31:44
    Temat: Gdzie przeniesienie KK bez wizyty w banku
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Czy ktorys bank umozliwia przeniesienie KK z bankow mbanku/MultiBank/Nordea/PKO
    BP/Pekao bez fizycznego odwiedzania nowego banku? Wszytko przez telefon/poczte?

  • 2. Data: 2006-12-23 21:04:56
    Temat: Re: Gdzie przeniesienie KK bez wizyty w banku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    kjvirtual napisał(a):
    > Czy ktorys bank umozliwia przeniesienie KK z bankow mbanku/MultiBank/Nordea/PKO
    > BP/Pekao bez fizycznego odwiedzania nowego banku? Wszytko przez telefon/poczte?
    >
    > --

    Fortis. Odwiedzi Cię kurier. Uwaga, Fortis korzysta z usług UPS
    (dawna Stolica), więc będziesz musiał kwitnąć w domu i czekać na
    niego, bo w tej firmie kurierskiej nie ma zwyczaju telefonowania do
    klientów i umawiania się na spotkanie. Przy wizycie i pocałowaniu
    klamki kurierzy tej firmy nie mają zwyczaju zostawiania awiza. Oddają
    papiery i tyle.
    W Fortisie nic sobie z tego nie robią.

  • 3. Data: 2006-12-23 22:15:59
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Kurier tez odpada.

  • 4. Data: 2006-12-23 22:25:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...com> napisal(a):
    > Kurier tez odpada.

    To co nie odpada? :) I dlaczego Ci przeszkadza osobista weryfikacja
    Twojej tożsamości? Chcesz zdobyć kartę na słupa, kradziony dowód,
    czy co? :/
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-12-23 22:47:52
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrneorbqq.608.samotnik@samotnik.local, *Samotnik* wrote:

    > To co nie odpada? :) I dlaczego Ci przeszkadza osobista weryfikacja
    > Twojej tożsamości? Chcesz zdobyć kartę na słupa, kradziony dowód,
    > czy co? :/

    Strzelam -> siedzi za granica :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 6. Data: 2006-12-24 00:19:20
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Strzelam -> siedzi za granica :)
    >
    > --
    > darnok
    > "A ja TRUskawki cukrem..."

    Tak.

  • 7. Data: 2006-12-24 15:18:22
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    k...@g...pl napisał(a):
    > klamki kurierzy tej firmy nie mają zwyczaju zostawiania awiza. Oddają
    > papiery i tyle.

    NIestety, jak sie ostatnio przekonalem, kurierzy jak maja nadmiar pracy
    to nawet nie probuja paczki doreczyc, a w protokole zaznaczaja probe
    doreczenia. Siedzialem 2 dni od rana do wieczora czekajac na kuriera, az
    w koncu pojechalem osobiscie do magazynu odebrac paczke - a na partyline
    dowiedzialem sie, ze kurier rzekomo byl u mnie dwukrotnie i nikogo nie
    zastal.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 8. Data: 2006-12-28 01:50:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mateusz Papiernik napisał:

> [...]
    > w koncu pojechalem osobiscie do magazynu odebrac paczke - a na partyline
    > dowiedzialem sie, ze kurier rzekomo byl u mnie dwukrotnie i nikogo nie

    A jakiej firmy był to kurier?

    K.