  • 1. Data: 2006-12-25 20:05:24
    Temat: Przeniesienie zadłużenia z KK Millennium
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    mam do przeniesienia zadłużenie na KK Millennium VISA (9,90%) w kwocie około
    20k PLN. Poszukuję banku, który zaoferuje na okres 6 m-cy niższe odsetki. Nie
    mogę przenieść KK do Raifiego :(((
    Proszę Szanownych Grupowiczów o radę.
    Paweł

  • 2. Data: 2006-12-25 22:22:12
    Temat: Re: Przeniesienie zadłużenia z KK Millennium
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Może McBanczuś?
    Do końca czerwca kk bez osetek.

  • 3. Data: 2006-12-26 09:39:29
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Może McBanczuś?
    > Do końca czerwca kk bez osetek.

    Tylko nie wiem czy mi przyjmą wniosek jak umowa o pracę kończy się w kwietniu
    2007 r., bo z tego co pamiętam to wymagają minimum 6 m-cy do jej zakończenia. A
    ta promocja dotyczy również oprocentowania przenoszonego zadłużenia?
    Paweł