  • 1. Data: 2006-12-23 13:56:08
    Temat: [Citi] święta, święta a po świętach
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Mały ROTFL jeśli chodzi o Citi: właśnie zajrzałem (23 grudnia, 14:55) na
    podgląd KK i co widzę - system pokazuje już wyciąg z 26 grudnia.
    Okres rozliczeniowy mam od 25 każdego miesiąca i rozumiem, że ludzie
    tego dnia mogą nie pracować - ale komputery?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2006-12-23 14:46:23
    Temat: Re: [Citi] święta, święta a po świętach
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    s.com...
> [...]
    > Okres rozliczeniowy mam od 25 każdego miesiąca i rozumiem, że ludzie
    > tego dnia mogą nie pracować - ale komputery?

    Rzeczywiście, również mam już wyciąg i wyznaczony termin spłaty. Szybko, ale
    święta to tłumaczą, choć komputery pracują, to nie będzie kto miał wcisnąć
    enter! :)))

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2006-12-23 15:29:40
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Olgierd zapodał(a):

> [...]
    > Okres rozliczeniowy mam od 25 każdego miesiąca i rozumiem, że ludzie
    > tego dnia mogą nie pracować - ale komputery?

    Myślisz, że komputer robi wszystko? :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2006-12-23 16:56:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
> [...]
    > Okres rozliczeniowy mam od 25 każdego miesiąca i rozumiem, że ludzie
    > tego dnia mogą nie pracować - ale komputery?

    Zadne transakcje nie beda rozliczone przed 27/12, wiec coz w tym dzienego,
    ze wyciag zostal wygenerowany? A ze data 26 to z tego co piszesz jest zgodne
    z umowa.

    MK

  • 5. Data: 2006-12-23 17:35:12
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

> [...]
    > Okres rozliczeniowy mam od 25 każdego miesiąca i rozumiem, że ludzie
    > tego dnia mogą nie pracować - ale komputery?

    nic w tym dziwnego (a tym bardziej smiesznego), to norma jesli chodzi o
    systemy batchowe (a na takim działają karty citi)

  • 6. Data: 2006-12-23 21:40:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *MK* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Zadne transakcje nie beda rozliczone przed 27/12, wiec coz w tym dzienego,
    > ze wyciag zostal wygenerowany? A ze data 26 to z tego co piszesz jest
    > zgodne z umowa.

    Owszem, jest zgodny z umową ale jest jednak datą przyszłą niepewną.
    Ot,choćby w poniedziałek może świat się skończyć ;-)

  • 7. Data: 2006-12-23 21:57:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Owszem, jest zgodny z umową ale jest jednak datą przyszłą niepewną.
    > Ot,choćby w poniedziałek może świat się skończyć ;-)

    Ale dla Citi to jeszczenie powód, by wyciagu nie wygenerował ;-)))