  • 1. Data: 2002-11-28 17:47:06
    Temat: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: n...@p...onet.pl

    Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej i otwórz konto Inteligo.
    Ja jestem z niego zadowolony, a teraz dodatkowo i Ty i ja możemy
    otrzymać premię - 50 PLN. Dzięki Inteligo możesz korzystać z konta
    24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a dodatkowo masz do dyspozycji
    ponad 2000 darmowych bankomatów.

    Wybierz wygodę Inteligo!
    Pozdrawiam.

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=DMPFCCBB
    F39
    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=DMPFCCBB
    F39

    Pamiętaj, że premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz
    konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.

  • 2. Data: 2002-11-28 18:00:10
    Temat: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 28, 2002 at 06:47:06PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    >Pamiętaj, że premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz
    >konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.

    Co mozna takiemu kretynowi zrobic? Mysli ze jak napisze ze przeprasza
    za spam to juz jest krysztalowo czysty.

    Ja p*e takie inteligo. Nigdy tam konta nie otworze. Nawet dla sztuki.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-11-28 18:19:54
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Ja p*e takie inteligo. Nigdy tam konta nie otworze. Nawet dla sztuki.

    A co ma Inteligo do tego ?

    SCz

  • 4. Data: 2002-11-28 18:25:45
    Temat: Re: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 28, 2002 at 07:19:54PM +0100, SCz wrote:

    >A co ma Inteligo do tego ?

    Nic, w sumie konkurs oglosilo ing, prawda? Masz racje.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-11-28 19:01:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:20021128182515.GK14891@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > Nic, w sumie konkurs oglosilo ing, prawda? Masz racje.

    A ostatni Pustelnik? Jaka masz tutaj opinie?

  • 6. Data: 2002-11-28 19:07:59
    Temat: Re: Re: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 28, 2002 at 08:01:30PM +0100, Robert wrote:

    >A ostatni Pustelnik? Jaka masz tutaj opinie?

    Jesli wywoluje spam - taki sam. Moze nawet gorszy, bo ciagle mam
    nadzieje ze tam mysla.

    Myslisz ze ja i bre sie pobralismy?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-11-28 19:34:20
    Temat: zadzwon 064 222 999 6
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Myslisz ze ja i bre sie pobralismy?

    zadzwon 064 222 999 6

  • 8. Data: 2002-11-28 20:18:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:20021128190740.GL14891@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > Jesli wywoluje spam - taki sam. Moze nawet gorszy, bo ciagle mam
    > nadzieje ze tam mysla.
    >
    > Myslisz ze ja i bre sie pobralismy?

    Nie. Po prostu *zapytalem* neutralnie.

    Mnie w Pustelniku razi minimalny wymóg uznania osoby jako pozyskanego
    klienta. Akurat ten aspekt jest IMHO w Inteligo sensowniej rozwiazany.

  • 9. Data: 2002-11-28 21:43:49
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Nic, w sumie konkurs oglosilo ing, prawda?

    sarkazm/ironia ?

    No i co z tego, ze Inteligo oglosilo?
    Ten, kto oglasza jakikolwiek konkurs nie ma wplywu na zachowanie sie
    potencjalnych konkursowiczow. Spam jest ich dzielem, nie banku.
    Efekt uboczny kampanii reklamowej i tyle. Spam jest fe, kazdy wie, ale IMHO
    przesadzasz z reakcja.
    pzdr
    SebCz

  • 10. Data: 2002-11-29 05:56:33
    Temat: Re: zadzwon 064 222 999 6
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 28, 2002 at 08:34:20PM +0100, berdycz wrote:

    >Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >zadzwon 064 222 999 6

    A po co?

    --