  • 1. Data: 2002-11-28 13:30:27
    Temat: MBANK - pobrali mi 36 zyli za kartę !!!!! Co jest?
    Od: s...@o...pl

    Nie dość, że nie prosiłem o wznowienie żadnej karty (kiedyś miałem ale później
    już nie) to tym bardziej nie otrzymałem żadnej karty!!!!
    A te g.... pobrali mi 36 zł z konta (nawet nie zostałem poinformowany że taką
    opłatę wprowadzili).

  • 2. Data: 2002-11-28 13:39:13
    Temat: Re: MBANK - pobrali mi 36 zyli za kartę !!!!! Co jest?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 28 Nov 2002 14:30:27 +0100, s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > już nie) to tym bardziej nie otrzymałem żadnej karty!!!!
    > A te g.... pobrali mi 36 zł z konta (nawet nie zostałem poinformowany że taką
    1. Automatycznie wznawiają - musisz im zgłosić, że nie chcesz żeby
    wznawiali
    2. Pobierają jak karta jest gotowa - za kilka dni do Ciebie powinna
    dotrzeć
    3. Informowali i informują nadal

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-11-28 13:40:27
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już nie) to tym bardziej nie otrzymałem żadnej karty!!!!
    > A te g.... pobrali mi 36 zł z konta (nawet nie zostałem poinformowany że

    Wznawia się sam, jeśli nie zablokowało się wznowienia na mLinii.
    Jedyne wyjście teraz, to reklamacja też na mLinii.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-11-28 13:43:02
    Od: s...@o...pl

    > 3. Informowali i informują nadal
    >
    > --
    > Górnik

    A jak informowali i informują skoro ja nic nie wiem - żadnej korespondencji nie
    otrzymałem?

  • 5. Data: 2002-11-28 13:47:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > A jak informowali i informują skoro ja nic nie wiem - żadnej
    korespondencji nie > otrzymałem?

    Podpisać możesz, przeczytać musisz - teraz jest taka fajna akcja, dla Ciebie
    jak znalazł ;-)
    Fakt, że forma informowania w aktualnościach na www może być niewygodna, ale
    primo - jest to zgodne z regulaminem, secudno - jest to bank wirtualny :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-11-28 13:53:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > A jak informowali i informują skoro ja nic nie wiem - żadnej
    korespondencji nie
    > otrzymałem?

    a w ogóle umowę z bankiem podpisałeś ????
    przeczytaj dokładnie umowę i załączniki do umowy
    i przeczytaj co stanowi zmianę warunków umowy i jakie są sposoby
    informowania o tabeli opłat i prowizji...

    rozumiem konta dla 13latków - mają prawo podpisywać nieświadomie...
    ale dorośli ludzie, podpisują a później robią wielki szum, że podpisali i
    nie wiedzieli co ...

    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2002-11-28 13:56:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Rozsylali emailem to tych, ktorzy podali email i wyrazili zgode na
    przetwarzanie.

    Bylo tez info na stronie i w telefonie.

    Ale jesli nie miales karty (zrezygnowales? - nie jest to jasne), to nie
    powinni odnawiac, wiec reklamuj w mLinii.

  • 8. Data: 2002-11-28 14:02:45
    Od: s...@o...pl

    > Korespondencyjnie to możesz zmiany w regulaminie otrzymać. Zmian w tabeli
    > opłat i prowizji nie muszą Ci liścikiem wysyłać.

    jak nie?
    §40.

    Zmiany Warunków, dokonywane w czasie używania kart wydanych do rachunku na
    podstawie niniejszych Warunków są doręczane Posiadaczowi rachunku wraz z
    podaniem dnia ich wejścia w życie.
    W terminie 14 dni od dnia otrzymania zmienionych Warunków, Posiadacz rachunku
    uprawniony jest do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy o prowadzenie
    bankowych rachunków oszczędnościowych w zakresie usług świadczonych na
    podstawie niniejszych Warunków.
    Jeżeli Posiadacz rachunku nie dokona wypowiedzenia w terminie 30 dni od dnia
    wysłania przez mBank zmian Warunków, obowiązują one od dnia, o którym mowa w
    ust.1.

  • 9. Data: 2002-11-28 14:03:45
    Od: s...@o...pl

    > a w ogóle umowę z bankiem podpisałeś ????
    > przeczytaj dokładnie umowę i załączniki do umowy
    > i przeczytaj co stanowi zmianę warunków umowy i jakie są sposoby
    > informowania o tabeli opłat i prowizji...

    zapisy Regulaminu VE

  • 10. Data: 2002-11-28 14:05:15
    Od: s...@o...pl

> [...]
    >
    > Ale jesli nie miales karty (zrezygnowales? - nie jest to jasne), to nie
    > powinni odnawiac, wiec reklamuj w mLinii.

    ok - ale jeżeli nie zaglądałem na strony i nie podałem maila?
    W regulaminie jest że informacja o zmianach musi byc "doręczona"