  • 21. Data: 2002-11-30 10:15:05
    Temat: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asa1l3$rlb$1@news.tpi.pl, Tomasz Nowicki wrote:
    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    > A o sso chozi?
    > Nie rozumiesz mojej wypowiedzi czy tylko nie dostrzegasz ironii?

    A w czym taka dyskusja jest lepsza od spamu? ;)

    Proponuje wrocic do tematu: te 50 zl to w koncu jest, jak ktos to ujal
    "dotacja celowa", czy tez nagrodzony moze swobodnie rozporządzac tą kwotą?

    W opisach sugeruje się ograniczenie sposobu wykorzystania premii do zakupu 2
    produktów Inteligo lub zakupów przez "Płacę z Inteligo"
    (http://www.inteligo.pl/przyjaciele/).

    Z regulaminu promocji dla mnie takie ograniczenie nie wynika.
    (http://www.inteligo.pl/_download/download.php/promo
    cje/Regulamin-promocji_D
    la-Moich-Przyjaciol.pdf)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2002-11-30 10:18:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Przepraszam, jesli ktos zobaczyl dwa posty. Musze wyslac ponownie wycinajac
    linki do regulaminu i informacji o promocji, bo gdzies jakies filtry udusily
    moj post jak byly linki.

> [...]

    W opisach sugeruje się ograniczenie sposobu wykorzystania premii do zakupu 2
    produktów Inteligo lub zakupów przez "Płacę z Inteligo"
    (patrz do Nowosci w inteligo)

    Z regulaminu promocji dla mnie takie ograniczenie nie wynika.
    (link do regulaminu w pdf jest na dole stosownej strony Nowosci)

    --
    Robert

  • 23. Data: 2002-11-30 10:58:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Z regulaminu promocji dla mnie takie ograniczenie nie wynika.
    > (link do regulaminu w pdf jest na dole stosownej strony Nowosci)

    Robert, a Ty znowu o tym samym? No weź przestań...

    Oni sugerują, bo by _chcieli_, żebyś na to wydał. I widać, że ta _sugestia_
    bardzo dobrze im wyszła.

    A to jest wycinek z maila wysyłanego przez inteligo:

    "Dzięki tej premii możesz np. wykonać 50 bezpłatnych
    przelewów, korzystać za darmo przez 10 miesięcy z Serwisu SMS lub po
    prostu wydać ją na co tylko chcesz."

    Widzisz tam "np."?

    Zresztą przeczytaj, co teraz pisze na stronie promocji. Czy "lub wydać ją na
    co tylko chcesz" rozwiewa wątpliwości? Jeśli tak, to skończmy już... :-)

    A inną kwestią jest, że tam mogą pisać, że masz je wydać na różowe żyrafy w
    chorzowskim zoo ;), jednak jeśli nie ma tego w regulaminie, to tego NIE
    MA... Musi być podstawa...

    Grrr...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 24. Data: 2002-11-30 11:29:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asa5lg$f44$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Robert, a Ty znowu o tym samym? No weź przestań...

    Już przestaję :)

    > Oni sugerują, bo by _chcieli_, żebyś na to wydał. I widać, że ta
    > _sugestia_ bardzo dobrze im wyszła.

    Nie za bardzo jeśli chodzi o mnie, tyle że stałem się podejrzliwy, że coś
    knują - sam wiesz, że różnie to bywa. Natomiast widziałem wypowiedzi, w
    których ludzie są przekonani, że te 50 zł to "dotacja celowa".

    > A to jest wycinek z maila wysyłanego przez inteligo:

    > Widzisz tam "np."?

    Nie dostałem, natomiast widzę, że zmienili opis promocji na stronie. To
    rozwiewa ostatecznie moje wątpliwości.

    > Zresztą przeczytaj, co teraz pisze na stronie promocji. Czy "lub
    > wydać ją na co tylko chcesz" rozwiewa wątpliwości?

    Tak, rozwiewa. Jednak przedtem tego nie było. Zmienili ten opis.

    > A inną kwestią jest, że tam mogą pisać, że masz je wydać na różowe
    > żyrafy w chorzowskim zoo ;)

    To interesujące - rzuć linkiem, chętnie zasponsoruję ;)

    > Grrr...
    Oj nie warcz zaraz - podyskutować nie można?

    Jak jestes tak dobrze zorientowany, to powiedz mi, czy link z tego stałego
    programu "Krąg..." sprzed ok. roku pozostaje nadal aktualny?
    Jeśli nie, to jak uzyskać od banku nowy link?

    --
    Robert

  • 25. Data: 2002-11-30 12:01:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asa7fh$ud1$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Jak jestes tak dobrze zorientowany, to powiedz mi, czy link z tego
    > stałego programu "Krąg..." sprzed ok. roku pozostaje nadal aktualny?
    > Jeśli nie, to jak uzyskać od banku nowy link?

    Sorry, już wszystko wiem, jest to w FAQ promocji.

    --
    Robert

  • 26. Data: 2002-11-30 13:35:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    SCz wrote:

    > sarkazm/ironia ?
    >
    > No i co z tego, ze Inteligo oglosilo?
    > Ten, kto oglasza jakikolwiek konkurs nie ma wplywu na zachowanie sie
    > potencjalnych konkursowiczow. Spam jest ich dzielem, nie banku
    > Efekt uboczny kampanii reklamowej i tyle. Spam jest fe, kazdy wie, ale IMHO
    > przesadzasz z reakcja.
    A wystarczyłoby coś w rodzaju abuse....
    1 zgłoszenie - ostrzeżenie delikwenta(mailem np)
    2 zgloszenie - ostrzeżenie poleconym
    3 zgłoszenie - anulowanie nagród

    Ale to inteligo musiałoby _chcieć_

    KJ

  • 27. Data: 2002-11-30 16:54:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oj nie warcz zaraz - podyskutować nie można?

    Grrr. :-)

    > Jak jestes tak dobrze zorientowany, to powiedz mi, czy link z tego stałego
    > programu "Krąg..." sprzed ok. roku pozostaje nadal aktualny?

    Tak.

    > Jeśli nie, to jak uzyskać od banku nowy link?

    Zadzwonić.

    Wystarczy poczytać FAQ. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 28. Data: 2002-11-30 16:54:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Sorry, już wszystko wiem, jest to w FAQ promocji.

    No właśnie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 29. Data: 2002-11-30 17:07:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asaqjq$283$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    W FAQ mówią, że NIE. To samo powiedziała iLinka.

    > Zadzwonić.

    To uczyniłem i wysłali mi nowy link - jest inny niż stary (różni się
    literkami na 3 pozycjach). Nie dowodzi to co prawda, że stary by nie
    działał, ale może zachodzić takie podejrzenie ;)

    --
    Robert

  • 30. Data: 2002-11-30 17:09:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > W FAQ mówią, że NIE. To samo powiedziała iLinka.

    A to przepraszam. Jak zrobili ten falstart promocji kilka tygodni temu, to
    było info, że będzie działać.

    A odpowiesz mi na maila w końcu? :))

    --
    Pozdrawiam,