  • 1. Data: 2002-11-28 12:35:58
    Temat: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: o...@o...pl

    Jeśli ktoś chce sprawdzić światowy poziom usług nowego serwisu transakcyjnego
    inteligo (zgodny z wiodącymi światowymi przedsięwzięciami i standardami ...)
    wystarczy kilkakrotnie kliknąć na jakikolwiek link serwisu.
    Gwarantowane wyrzucenie z serwisu i do tego z mylnym wyjaśnieniem.
    Ciekawe na jakich światowych rozwiązaniach wzoruje się Inteligo?

  • 2. Data: 2002-11-28 13:03:23
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    > Gwarantowane wyrzucenie z serwisu i do tego z mylnym wyjaśnieniem.
    > Ciekawe na jakich światowych rozwiązaniach wzoruje się Inteligo?

    Mi tam chodzi pod IE5.5 wzorowo
    Nie wszystko co nowe i świeci się jak psu jajka jest dobre np. IE6

    Artur

  • 3. Data: 2002-11-28 13:26:05
    Od: o...@o...pl

    Być może jest to kwestia IE tylko w wersji 6, ale również Mozilla się tak
    zachowuje.

  • 4. Data: 2002-11-28 13:31:54
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Być może jest to kwestia IE tylko w wersji 6, ale również Mozilla się tak
    > zachowuje.

    Możesz dokładnie opisać jak uzyskujesz nieporządany efekt. Bo ja klikam jak
    najszybciej jak też wolno i brak rezultatu. Naprawdę dowolny link? Ze strony
    głównej?

    Artur

  • 5. Data: 2002-11-28 14:56:53
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Być może jest to kwestia IE tylko w wersji 6, ale również Mozilla się tak
    > zachowuje.
    >
    > --
    u mnie przy IE6 SOA#1
    pozdrawiam

    --
    ;-----.
    -===cesna07===-

    c...@w...pl

  • 6. Data: 2002-11-28 15:32:07
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Ja mam IE 6.0 i wszystko gra.
    SCz

  • 7. Data: 2002-11-28 16:52:51
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > najszybciej jak też wolno i brak rezultatu. Naprawdę dowolny link? Ze strony

    Kliknij kilka razy na link w krótkim odstępie czasu. Po kilku takich
    kliknięciach lądujesz na stronie logowania. Próbowałem to na kilku linkach-
    działa tak samo. Jest to efekt powtarzalny. Jak jesteś spokojny i poczekasz
    przed następnym kliknięciem na odpowiedź to jest dobrze. Natomiast jeśli
    wyślesz sekwencję kliknięć to w pewnym momencie uzyskasz ten efekt.

  • 8. Data: 2002-11-28 17:07:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > przed następnym kliknięciem na odpowiedź to jest dobrze. Natomiast jeśli
    > wyślesz sekwencję kliknięć to w pewnym momencie uzyskasz ten efekt.

    Muszę potwierdzić.
    Loguję się, po zalogowaniu klikam dużo razy w jakiś konkretny link, aż
    przeglądarka się buntuje i nie wskakuje na daną stronę. Wtedy klikam na
    jakikolwiek inny link - jestem wyrzucany do strony logowania.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2002-11-28 17:33:39
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > przeglądarka się buntuje i nie wskakuje na daną stronę. Wtedy klikam na
    > jakikolwiek inny link - jestem wyrzucany do strony logowania.

    a moze to ma zwiazek z bezpieczenstwem, w normalnych warunkach chyba
    takie sytuacje nie powinny zachodzic...

  • 10. Data: 2002-11-28 19:53:52
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    <o...@o...pl> wrote:

    > Jeśli ktoś chce sprawdzić światowy poziom usług nowego serwisu transakcyjnego
    [...]

    A może to specjalnie zrobiono?

    Jeśli system wykryje wysłaną zbyt częstą ilość zapytań
    do serwera, to Cię wylogowuje, broniąc się przed czymś,
    co *nie jest naturalne*.

    W niczym nie przeszkadza to Tobie w korzystaniu, a może
    wyeliminować próby floodu, jakiegoś DOS, czegoś w tym
    rodzaju.

    Szy.