  • 1. Data: 2002-11-28 19:27:46
    Temat: Jednorazowy przelew z Inteligo
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@k...eu.org>

    Witam.

    Mam taki numer rachunku:

    13201117-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XX/X

    Jak wykonać przelew na taki dziwny numer?
    Oczywiście w miejsce X-ów są cyferki :)

    No i jak podaję w formularzu "/X" to mi wyświetla, że nieprawidłowy
    znak. "/"

    I co ja mam teraz zrobić? Jak przelać kasę??

    A tak w ogóle to w opisie (np. tytuł przelewu) nie można korzystać
    z przecinków? Dlaczego?
    --
    kocurek

  • 2. Data: 2002-11-28 19:42:50
    Temat: Re: Jednorazowy przelew z Inteligo
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > znak. "/"
    >
    > I co ja mam teraz zrobić? Jak przelać kasę??

    Pomiń wszystkie znaki oprócz cyfr , czyli 13201117XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Zanim potwierdzisz sprawdż czy wyświetli Bank Pocztowy SA I O. w Bydgoszczy .
    Powinno przejść .

  • 3. Data: 2002-11-28 19:51:58
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > Zanim potwierdzisz sprawdż czy wyświetli Bank Pocztowy SA  I O. w Bydgoszczy .

    Oczywiście w pierwsze pole nic nie wpisujesz , w drugie pierwsze osiem cyfr a w
    trzecie resztę .

  • 4. Data: 2002-11-28 20:55:20
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@k...eu.org>

    o...@p...onet.pl napisał:

    > Oczywiście w pierwsze pole nic nie wpisujesz , w drugie pierwsze osiem
    > cyfr a w trzecie resztę .

    Hm, no wpisałem z myślnikami (ale bez "/") i poszło. Zobaczymy co z tego
    będzie :-)

    --
    kocurek