  • Data: 2002-07-09 17:02:04
    Temat: Re: zabezpieczenia w bankowosci elektronicznej
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr W wrote:

    > Co ?
    > Aż tak tragicznie stoją z zabezpieczeniami ?

    Nie wiem jak dokladnie Citi ale Lg ma stale hasla logowania i akceptacji
    transakcji. Ani jedno nie jest nawet maskowane (tak jak haslo logowania
    w BPHPBK). Jedyne co poprawia bezpieczenstwo to mozliwosc ustanowienia
    limitu dziennego obciazenia rachunku dla danego kanalu dostepu (zdjecie
    limitu wymaga potwierdzenia dyspozycji przez oddzwonienie do klienta,
    przynajmiej na razie bo z tego co wiem planuja zrobic zarzadzanie
    limitami na stronie transakcyjnej).