  • 1. Data: 2008-10-25 06:34:45
    Temat: wysłać kase do usa na adres
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    mam adres w usa i mam tam wysłac pieniądze
    poczta takich przekazów nie realizuje, więc jak to wysłać inaczej?

    http://us.91.com/tq/purchase/moneyorder.shtml

  • 2. Data: 2008-10-25 07:14:15
    Temat: Re: wysłać kase do usa na adres
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    zlotowinfo wrote:
    > mam adres w usa i mam tam wysłac pieniądze
    > poczta takich przekazów nie realizuje, więc jak to wysłać inaczej?
    >
    > http://us.91.com/tq/purchase/moneyorder.shtml

    nie wiem... moneygram mi sie cos obilo ale poczytaj o tym ale to chyba cos jak
    western union, ten ktos z USA nie moze ruszyc d... i podejsc do placowki
    western albo moneygran? Nap u mnie sa w okolicy 2-3banki - nie dalej jak 5minut
    autem, posrednicy westerna. Co za problem.

  • 3. Data: 2008-10-25 07:31:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > placowki western albo moneygran? Nap u mnie sa w okolicy 2-3banki - nie
    > dalej jak 5minut autem, posrednicy westerna. Co za problem.
    wiem że ktoś wysyła jakimś czekiem i to taniej wychodzi

    za western zapłacę ponad 100zł przy 340usd i to jeszcze idzie ich
    przelicznikami, których nie znam

    przy oplaceniu online i przy tragicznych przelicznikach walut (3,34/$)
    wychodzi
    trochę drożej ale jest od razu

  • 4. Data: 2008-10-25 07:52:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > mam adres w usa i mam tam wysłac pieniądze

    Zapytaj w Pekao o czek bankierski.

    MJ

  • 5. Data: 2008-10-25 12:49:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A konto email?
    Być może dasz radę przez paypal.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-10-25 15:57:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
    > mam adres w usa i mam tam wysłac pieniądze
    > poczta takich przekazów nie realizuje, więc jak to wysłać inaczej?
    >
    > http://us.91.com/tq/purchase/moneyorder.shtml

    taki temat oboczny:
    znasz tą osobę, czy płacisz "za towar".
    Bo jak to drugie, to podejrzewam ze nastepny twoj post będzie "jak
    odzyskac kase"

  • 7. Data: 2008-10-25 17:49:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > mam adres w usa i mam tam wysłac pieniądze
    > poczta takich przekazów nie realizuje, więc jak to wysłać inaczej?
    >
    > http://us.91.com/tq/purchase/moneyorder.shtml
    jak to nie realizuje?
    przecież oferują zagraniczne przekazy pocztowe...nie wiem tylko jak
    wygląda kwestia przeliczników (zapytaj: infolinia 0 801 333 444)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-10-25 19:09:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > taki temat oboczny:
    > znasz tą osobę, czy płacisz "za towar".
    > Bo jak to drugie, to podejrzewam ze nastepny twoj post będzie "jak
    > odzyskac kase"
    to jet sklep internetowy
    kupuję online i tracę sporo na przelicznikach

  • 9. Data: 2008-10-25 19:10:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > jak to nie realizuje?
    > przecież oferują zagraniczne przekazy pocztowe...nie wiem tylko jak
    > wygląda kwestia przeliczników (zapytaj: infolinia 0 801 333 444)

    byłem na poczcie, pani powiedziała że nie mają z nimi zawartej umowy więc
    nie jest to możliwe
    dopowiedziała że nie ma nawet umowy z niemcami

  • 10. Data: 2008-10-25 21:38:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:

    > to jet sklep internetowy
    > kupuję online i tracę sporo na przelicznikach

    nie mogę zrozumieć dlaczego w takim razie załatwisz wszystko od
    najgorszej możlwej strony.

    Otwórz kartę prowadzoną w USD i płać ta kartą. Będziesz miał albo
    przelicznik banku w którym otworzysz kartę, albo przelicznik kantorowy,
    w którym sam sobie kupisz dolary i wpłacisz na konto.