  • 1. Data: 2004-09-07 23:35:36
    Temat: wydanie karty w mBanku
    Od: "Nellis Eketorp" <n...@k...net>

    Zarejestrowalam sie w mBanku i przyslali mi pakiet aktywacyjny oraz umowe do
    podpisania. Podpisalam, odeslalam, aktywowalam pakiet przez internet. A co z
    wydaniem karty? Jest to normalne eKonto i ma byc do niego darmowa Visa
    Elektron. Czy musze dodatkowo wypelniac umowe o wydanie karty dostepna na
    stronie mBanku czy karte dostane po odeslaniu podpisanej umowy odnosnie
    zalozenia konta?

  • 2. Data: 2004-09-08 01:25:40
    Temat: Re: wydanie karty w mBanku
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Nellis Eketorp napisała:
> [...]
    > wydanie karty dostepna na stronie mBanku czy karte dostane po odeslaniu
    > podpisanej umowy odnosnie zalozenia konta?

    Podpisałaś umowę o prowadzenie rachunku w mBanku (tę na dużych kartkach
    z logo banku). A czy w pakiecie, który przysłali, nie było umowy o
    świadczeniu uslug kart płatniczych? W mBanku jest to taki mały
    formularz. Jeśli nie podpisywałaś takiego papierka, to sugeruję
    wydrukowanie ze strony i wysłanie im, albo zadzwonienie na infolinię. O
    ile dobrze pamiętam to w nowych umowach o prowadzenie rachunku jest
    dodatkowy aneks o świadczeniu usług karcianych przez banki.

    K.

  • 3. Data: 2004-09-08 09:10:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Krystek wrote:

    > O ile dobrze pamiętam to w nowych umowach o prowadzenie rachunku jest
    > dodatkowy aneks o świadczeniu usług karcianych przez banki.

    I tak musisz zadzwonić i zamówić VE przez operatora mLinii. Nie jest
    wysyłana automatycznie

  • 4. Data: 2004-09-08 14:55:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    jureq napisał(a):

    > I tak musisz zadzwonić i zamówić VE przez operatora mLinii. Nie jest
    > wysyłana automatycznie

    Przy odnowieniu jest - bo darmowa. Chyba, że ktoś nie ma podpisanej
    umowy to wtedy najpierw przesyłają umowę do karty a póxniej samą kartę,
    którą po otrzymaniu i tak trzeba telefonicznie aktywować u konsultanta.
    PIN do karty można ustalić samemu przez Internet.

    K.

  • 5. Data: 2004-09-08 19:51:24
    Od: "Nellis Eketorp" <n...@k...net>

    > A czy w pakiecie, który przysłali, nie było umowy o świadczeniu uslug kart
    płatniczych?

    nie, nie bylo. przyslali wylacznie umowe dot. zalozenia konta. wiec
    sciagnelam i wydrukowalam ta druga z ich strony dzisiaj. dziekuje za pomoc.

  • 6. Data: 2004-09-10 18:26:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Karte mozna aktywowac via www.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2004-09-12 11:37:04
    Od: "Nellis Eketorp" <n...@k...net>

    > Karte mozna aktywowac via www.

    Chodzi ci o sciagniecie egzemplarza umowy o wydanie karty z ich strony? No
    sciagnelam, podpisalam, odeslalam i czekam 1,5 miesiaca za karta.

  • 8. Data: 2004-09-13 06:47:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Nellis Eketorp wrote:

    > Chodzi ci o sciagniecie egzemplarza umowy o wydanie karty z ich
    > strony? No sciagnelam, podpisalam, odeslalam i czekam 1,5 miesiaca za
    > karta.
    Samo podpisanie nie wystarczy. Trzeba jescze kartę zamówić. Pierwszy
    raz przez mLinię