  • Data: 2004-12-01 02:17:57
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy ktoś korzystał ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Gratuluję wiary w ludzi. Przeslij za ich pośrednictwem oszczędności swojego
    > życia i daj znać jak poszło.

    smartransfer z założenia nie służy do przesyłania oszczędności całego
    życia. No chyba, że kupowanie na aukcji za kikanaście dolarów jest u
    ciebie oszczędnością całego życia.

    Jak narazie to więcej się naczytałem o przekrętach w bankach niż o
    przekrętach w smarttransfer.
    Jeżeli nie wierzysz w ludzi, to nie trzymaj żadnych pieniędzy w banku.
    Dobrze radzę.