  • Data: 2004-11-30 17:25:15
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisała:
    > Ok - skoro uważasz, że wszystko jest w porządku, to mam propozycję.
    > Prześlij za pomocą smartranferu oszczędności swojego życia. Wchodzisz w
    > to? Zapewne adres w formacie xx/yy nie budzi Twojej wątpliwości, a numer
    > GG w pełni uwiarygodnia tą firmę :-) Powodzenia!

    Po pierwsze - nie *tą* firmę, a *tę* firmę. Rzeczownik rodzaju żeńskiego
    w bierniku z zaimkiem przymiotnikowym "ta" odmieniamy na "tę" zgodnie z
    deklinacyjną końcówką fleksyjną rzeczownika (ta kobieta - tę kobietę;
    ta bułka - tę bułkę; ta piłka - tę piłkę; itp.)

    Po drugie - nigdzie w tym wątku nie pisałem, że mam zamiar cokolwiek
    komulkowiek przesyłać, tym bardziej jakimś smstransferem (jak to zwał
    tak to zwał). Chyba odpowiadasz w wątku nie tej osobie, której chciałaś
    odpowiedzieć.

    K.