  • Data: 2004-12-01 20:32:18
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    6...@k...i.jego.cho
    mik,
    Krystek <k...@p...space.mailbox>:

    > Nie, nie ciągle, ale jak się co i raz widzi na grupach takie językowe
    > "kfiatki" to może człowieka szlag (nie szlak ;) trafić. Może
    > przynajmniej jak się poda prawidłowy sposób odmiany to ktoś zapamięta
    > i nie będzie popełniał więcej tego typu błędów.

    Glenn nie popelnila bledu (w zaden sposob nie wykroczyla poza norme
    jezykowa).

    N.B. przyjrzyj sie dokladniej swojemu pouczajacemu edyktowi - tam jest blad
    rzeczowy, i to dosc powazny.

    > Poza tym nie wiem czemu Glenn insynuowała, że miałbym coś komuś
    > przesyłać smstransferem. Wyjaśniłem tylko, że zapis adresu w postaci
    > "ulica XX / YY" wcale nie musi oznaczać "ulica XX m. YY"

    To juz insza inszosc, do tego nie mam zastrzezen
    (aczkolwiek co innego, gdy XX i YY sa roznia sie o 1 lub 2, a co innego gdy
    o kilkanascie).

    > P.S. Tak, mam zły dzień.

    Napij sie piwka :)

    --