  • 1. Data: 2005-10-17 22:46:26
    Temat: 'wspaniala' reklama PKO BP
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Do grona debilno-infantylnych kampanii reklamowych (ktora zapoczatkowal LOT)
    dolaczyl ostatnio PKO BP. Czegos tak absurdalnego i bezdennie glupiego juz
    dawno nie widzialem. Widocznie postkomunistyczne stwory gospodarcze maja
    chyba jakas specjalna agencje reklamowa do zohydzania wizerunku.
    Moze ja za glupi jestem i ktos mi wytlumaczy - co ten Zenek Robot w
    tygrysich bamboszkach ma symbolizowac?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 2. Data: 2005-10-18 07:13:27
    Temat: Re: 'wspaniala' reklama PKO BP
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    > chyba jakas specjalna agencje reklamowa do zohydzania wizerunku.
    > Moze ja za glupi jestem i ktos mi wytlumaczy - co ten Zenek Robot w

    Szukasz sensu tam, gdzie go nie ma. To wszystko nie ważne. Reklama odniosła
    skutek - zwróciłeś na nią uwagę i nawet zapamiętałeś, że reklamuje PKO BP.

    Grzexs

  • 3. Data: 2005-10-18 07:41:08
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Do grona debilno-infantylnych kampanii reklamowych (ktora zapoczatkowal
    > LOT) dolaczyl ostatnio PKO BP. Czegos tak absurdalnego i bezdennie
    > glupiego juz dawno nie widzialem.

    To masz inne kryteria - gdybys popatrzyl tez na tresc (nie tylko na forme)
    to by s zobaczyl (np reklama bph'u czy slaskiego)

  • 4. Data: 2005-10-18 08:39:17
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wizerunku.
    > Moze ja za glupi jestem i ktos mi wytlumaczy - co ten Zenek Robot w

    Oni doskonale wiedza co robia bo odwolujac sie do stylistyki popularnych
    wsrod dzieci i mlodziezy gier komputerowych i filmow rysunkowych zwracaja na
    siebie uwage przyszlych klientow.

    Leszek

  • 5. Data: 2005-10-18 09:45:27
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    LECH DUBROWSKI napisał(a):

    > Oni doskonale wiedza co robia bo odwolujac sie do stylistyki popularnych
    > wsrod dzieci i mlodziezy gier komputerowych i filmow rysunkowych zwracaja na
    > siebie uwage przyszlych klientow.

    Dokładnie tak! PKO BP jest postrzegany jako bank dla emerytów i
    rencistów, a w ten sposób chce zwrócić na siebie uwagę innej grupy
    klientów. Sporo informacji o tej nowej kampanii jest na prnews.pl. Ale
    tej strony na tej grupie nie powinienem chyba zachwalać ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 6. Data: 2005-10-18 14:39:48
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Michal M" <w...@...pl> napisał w wiadomości

    > To masz inne kryteria - gdybys popatrzyl tez na tresc (nie tylko na forme)
    > to by s zobaczyl (np reklama bph'u czy slaskiego)

    Akurat logika reklamy ING jest prawidlowa. Ja bynajmniej nie kocham tego
    banku, ale posiadam w nim konto. Bo uwazam go za najlepszy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 7. Data: 2005-10-20 21:48:29
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Mówiąc po ludzku - jakiś młody dupek podessał się do BP via chodytatusia i
    wypłodził teoryjkę, że jak się pokaże nieudolną kreskówkę (po 1000$ za
    sekundę animacji + koszty medium reklamowego) wszystkim, wszędzie i do
    zerzygania, to bank objawi się nagle jako świeży, nowoczesny i "jazzy",
    "trendy" czy jak tam gówniarzeria teraz mówi.
    A przecież to nieprawda - najbardziej pożądani i dający najlepiej zarobić
    klienci raczej się zniechęcą, a dwunastoletnie szczawie, którym się
    ewentualnie może taka reklama podobać, mają głęboko gdzieś banki, zwłaszcza
    takie zramolałe jak BP - mają ważniejsze sprawy na głowie

    T.

  • 8. Data: 2005-10-20 21:57:35
    Od: trainer <t...@p...org>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > A przecież to nieprawda - najbardziej pożądani i dający najlepiej
    > zarobić klienci raczej się zniechęcą,

    tak autorytarnie zabierasz głos, jakbyś już znał podsumowanie kampanii -
    poczekaj, nie bądź w gorącej wodzie kąpany, nie uogólniaj swoich emocji
    na docelową populację - za parę miesięcy dowiemy się czy kampania
    osiągnęła cel

    trainer

  • 9. Data: 2005-10-21 05:33:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > docelową populację - za parę miesięcy dowiemy się czy kampania osiągnęła

    W spadku klientów - na pewno.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-10-21 06:07:28
    Od: trainer <t...@p...org>

    SQLwysyn wrote:

    > W spadku klientów - na pewno.

    poczekaj, młody człowieku...
    a poza tym co to jest "spadek klientów"?