  • 1. Data: 2005-10-17 23:19:43
    Temat: Mastercard Electronic?
    Od: "Agit" <k...@p...onet.pl>

    Cóż to jest za karta MasterCard Electronic? Czym się własciwie różni
    od Mastercarda zwyklego? jest płaska - ale dlaczego w takim razie nie
    Maestro po prostu??

  • 2. Data: 2005-10-18 00:30:51
    Temat: Re: Mastercard Electronic?
    Od: l...@o...pl

    > Cóż to jest za karta MasterCard Electronic? Czym się własciwie różni
    > od Mastercarda zwyklego? jest płaska - ale dlaczego w takim razie nie
    > Maestro po prostu??

    Meastro jest kartą debetową, zaś Mastercard Electronic to karta kredytowa, ale
    wyłącznie do użytku elektrycznego, czyli płaska. Visa nie rozróżnia tych kart,
    dla niej zarówno debetówka, jak i kredytowa będzie się nazywała Visa Electron,
    ale Mastercard traktuje je osobno.

  • 3. Data: 2005-10-18 07:40:42
    Od: Kajo <k...@W...tlen.pl>

    l...@o...pl napisal:

    > Meastro jest kartą debetową, zaś Mastercard Electronic to karta
    > kredytowa, ale wyłącznie do użytku elektrycznego, czyli płaska. Visa

    A cot to takiego ten "uzytek eletryczny":D?

    --
    Kajo

  • 4. Data: 2005-10-18 08:35:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Meastro jest kartą debetową, zaś Mastercard Electronic to karta kredytowa,

    bajki jakies...
    Jedna i druga to karta platnicza. O tym czy jest debetowa,charge czy
    kredytowa decyduje twoja umowa z bankiem

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-10-18 09:17:08
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:dj2c4d$al8$1@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > Jedna i druga to karta platnicza. O tym czy jest debetowa,
    > charge czy kredytowa decyduje twoja umowa z bankiem

    Generalnie masz rację ale karty Maestro są tylko kartami
    debetowymi. Żeby jednak było ciekawiej spójrzcie na
    zdjęcie a konkretnie logo karty BZWBK do rachunku w Euro:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2005-10-18 11:11:26
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 07:40:42 +0000, Kajo napisal/a:

    > A cot to takiego ten "uzytek eletryczny":D?
    czyli mozna nią płacić w necie (jak niektórymi VE) czy nie?

    --
    Krzysztof Lerski

  • 7. Data: 2005-10-18 12:46:57
    Od: Kajo <k...@W...tlen.pl>

    Krzysztof Lerski <k...@w...pl> napisal:

    > czyli mozna nią płacić w necie (jak niektórymi VE) czy nie?

    Elektryczny to moze byc prad, silnik itp, a na pewno nie uzytek karty
    platniczej.

    pozdrawiam.

    --
    Kajo

  • 8. Data: 2005-10-18 13:24:02
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 12:46:57 +0000, Kajo napisal/a:

    > Elektryczny to moze byc prad, silnik itp, a na pewno nie uzytek karty
    > platniczej.
    odpowiadasz mi wiec mialem nadzieje ze odpowiesz na moje pytanie:)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 9. Data: 2005-10-19 14:55:53
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > kart,
    > dla niej zarówno debetówka, jak i kredytowa będzie się nazywała Visa

    Od pewnego czasu pojawiła się płaska Visa Classic, czyli coś w rodzaju
    odpowiednika Mastercard Electronic.

  • 10. Data: 2005-10-19 19:42:32
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2005 16:55:53 +0200, Paweł Nyczaj napisal/a:

    > Od pewnego czasu pojawiła się płaska Visa Classic, czyli coś w rodzaju
    > odpowiednika Mastercard Electronic.
    masz namysli Allekarte?
    Allekarta działa w internecie, a MC Electronic?
    no i chyba to nie ejst karta "lokalna" jak dawno temu pisali.
    --
    Krzysztof Lerski