  • 1. Data: 2005-10-17 12:28:22
    Temat: dokumenty do kredytu-czy moge odmowic???
    Od: Magda <m...@n...pl>

    Witam
    co powinnam sadzic o tym, ze bank wymaga ode mnie wyciagu z kont
    osobistych za ostatnie 3-miesiace w celu ubiegania sie przeze mnie o
    kredyt. Moge sie na to nie zgodzic, jest to zgodne z polskim prawodawstwem??
    Z pewnoscia macie doswiadczenie w tym wzgledzie, prosze o pomoc...:)

    M.

  • 2. Data: 2005-10-17 13:29:49
    Temat: Re: dokumenty do kredytu-czy moge odmowic???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Magda wrote:
> [...]
    > osobistych za ostatnie 3-miesiace w celu ubiegania sie przeze mnie o
    > kredyt. Moge sie na to nie zgodzic, jest to zgodne z polskim
    oczywiście możessz się nie zgodzić. Ale bank wtedy da decyzję odmowną. I
    tyle.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-10-17 16:24:11
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Magda napisal dnia 2005-10-17 14:28:
> [...]
    > prawodawstwem??
    > Z pewnoscia macie doswiadczenie w tym wzgledzie, prosze o pomoc...:)

    Oczywiście, że jest zgodne z prawem. Albo raczej - nie jest niezgodne :)

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm