eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f48f483$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5f48f483$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Date: Fri, 28 Aug 2020 16:41:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <5f4917a8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.162.210
    X-Trace: 1598625704 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 83.30.162.210:62363
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2854
    X-Received-Body-CRC: 2679754181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652730
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5f48f483$0$17360$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Hello, J.F.. On 28.08.2020 13:21 you wrote:
    > Takie male ostrzezenie ... pytanie: "kasowniki" we wroclawskich
    > tramwajach i autobusach, zrobione zreszta przez Mennice Polską z
    > Warszawy, dzialaja tak, ze wybiera sie rodzaj biletu, przyklada
    > karte platnicza, on pobiera oplate, wyswietla "Milego dnia" i gdzies
    > zapamietuje, ze dany bilet danej karcie sprzedal. A tu od paru dni
    > maly zonk - przykladam karte i sie wyswietla "karta zastrzezona w
    > systemie, skontaktuj sie z biurem obslugi klienta". To jest za
    > drugim razem - np rano placilem za bilet, niby wszystko dobrze, a po
    > południu karta zastrzezona. Chyba nic dziwnego, biorac pod uwage, ze
    > apka bankowa rano nic nie powiedziala o pobraniu pieniedzy. W
    > blokadach tez nic nie ma. Czyli wyswietlili "Miłego dnia", a
    > pieniedzy nie pobrali. Po paru dniach sie jakos wyjasnia ... moze
    > juz pobrali ?

    >Automaty mają swoją blacklistę.
    >Jeśli np podczas zakupu biletu automat był offline i nie można było
    >zweryfikować płatności, to zakup przechodzi offline a obciążenie jest
    >wykonywane później.

    >I jeśli takie obciążenie się nie uda (np brak środków) to karta
    >trafia
    >na blacklistę mennicy.

    Co jak co, ale srodki na pewno byly.
    Wiec jakas inna przyczyna.

    >I wtedy kolejna próba skutkuje wspomnianym komunikatem.

    Logiczne, ale ale automat musi sie jakos znow zrobic online, zeby
    liste pobrac :-)
    Chyba, ze listy nie trzyma u siebie, a sprawdza tylko jak jest on-line
    ... ale to by mogli od razu pobrac.

    No i jak mowie - jakos sie samo naprawilo, wiec albo maja krotką
    liste, albo im potwierdzenie platnosci jednak przyszlo - z
    opoznieniem.
    Notatki chyba zaczne prowadzic :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1