  • 11. Data: 2002-11-04 22:04:06
    Temat: Re: wpłata nainteligo w PKOBP
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aq6qit$mvn$1@topaz.icpnet.pl...

    > Inna teoria: ekspozytorzy i agenci wpłacają to potem w bankomatach
    > depozytowych, dlatego bankomaty mądrzejsze od salda na koncie ;)

    LOL

    Pozdr.

  • 12. Data: 2002-11-05 07:30:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Jako "dyspozycja ustna" też idą.

    "bez wypelniania papierow" to jest wlasnie "dyspozycja ustna"
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2002-11-05 07:37:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No to ciekawe, ja się pytałem i mi powiedzieli, że zawsze wypełniony
    > papier...

    Czas pokaze.
    Moze dopiero po pelnej integracji tak bedzie, ze bez papierow.

    > A właśnie - co do tej dyspozycji ustnej - pytają też o nawę
    odbiorcy/nadawcy
    > i wpisują je? Bo jeśli nie - to znaczy, że muszą je mieć w bazie w
    placówce,

    O numer rachunku odbiorcy pytaja.
    Reszte maja.

    > a danych klientów inteligo nie mają...

    Po co maja miec dane w placowce?
    Komputery dzialaja tez na odleglosc, wiesz?
    Pytanie, czy juz teraz baza klientow guzikowych jest dostepna tak samo jak
    baza klientow ePKO...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2002-11-05 10:57:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:
    > "bez wypelniania papierow" to jest wlasnie "dyspozycja ustna"
    > ;-)

    Fakt ;) Przy wplacie w ajencji PKO, pieniądze dochodzą na drugi dzień
    pierwszą sesją elixiru (11:30).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 15. Data: 2002-11-05 17:54:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dlatego, ze wpacales w agencji. Oni tam chyba wszystkie przelewy
    > wysylaja wieczorem do centrali, a eliksirem wychodza nastepnego dnia rano,
    > albo jeszcze pozniej. Jutro powinno dojsc :-)

    Owszem doszło. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2002-11-05 17:59:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Czas pokaze.
    > Moze dopiero po pelnej integracji tak bedzie, ze bez papierow.

    Z drugiej strony dostałem maila z PKO BP, iż:
    "Szanowny Panie
    Pragnę poinformować, iż na dyspozycję ustną ( nie wypełniając formularzy)
    w oddziałach PKO BP S.A można dokonywać wpłat na rachunki prowadzone
    również w innych bankach.
    Jeśli dokonuje Pan przelewu z rachunku prowadzonego w PKO BP S.A. na
    rachunek prowadzony w innym banku wówczas należy wypełnić formularz
    polecenie przelewu.
    Z poważaniem,
    Monika Barłowska
    Kierownik Zespołu Informacji Elektronicznej"

    > O numer rachunku odbiorcy pytaja.
    > Reszte maja.

    A nadawcę?
    Kto wytedy widnieje, jako nadawca przelewu [przy dyspozycji ustnej?]. Bo w
    przypadku wypełniania papieru ręcznie wklepują nadawcę i widzę teraz te dane
    w historii w inteligo. Przecież wpłacić może także osoba trzecia...

    > Po co maja miec dane w placowce?
    > Komputery dzialaja tez na odleglosc, wiesz?
    > Pytanie, czy juz teraz baza klientow guzikowych jest dostepna tak samo jak
    > baza klientow ePKO...

    O tym mówię właśnie, że nie mają... W placówce znaczyło "dostępne w
    jakikolwiek sposób".
    Póki co jest to traktowanie dokładnie tak, jak wpłata gotówkowa na rachunek
    w innym banku - za wyjątkiem prowizji... Do takich wniosków doszedłem. Tylko
    co tej kobiecie chodziło z tym "tak jak na e-superkonto". Pewnie o brak
    prowizji...

    Eeee, zobaczymy. Spróbuję jeszcze keidyś w oddziale.

    Właśnie - czym się różnią ichnie oddziały od ekspozytur i agencji?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 17. Data: 2002-11-05 21:52:14
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    Sprawę postaram się dokładnie wyjaśnić z Panią Kierownik. Potem podeślę
    wyniki na grupę i do inteligo - niech douczą konsultantów na temat tych
    wpłat w placówkach PKO BP, bo teraz każdy gada co innego... ;-)

    Właśnie - to do inteligo - naprawdę Wasi konsultanci na temat co i jak
    podawać/wypisywać i dyspozycji ustnej w PKOBP przy wpłacie gotówkowej nie
    wiedzą za wiele - przydałaby się jakaś jasna i spójna informacja przekazana
    konsultantom po zaczerpnięciu jej u źródła [czyli w PKO BP :)].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2002-11-06 10:41:23
    Od: a...@p...onet.pl

    > Właśnie - pieniędzy niet do tej pory... grrr...
    > Kiedy oni wysyłają to elixirem? Mają oni jakiś system w miarę on-line w
    > agencjach, czy może zawożą dopiero na koniec dnia wszystko gdzieś "wyżej" do
    > wykonania? A jak z ekspozyturami i oddziałami?

    O ile mi wiadomo PKO i Inteligo rozliczają się Eliksirem (nie było połączenia
    systemów centralnych, bo i jak jak PKO takowego chyba nie posiada?).
    Więc kasa wpadnie na konto po tym jak PKO prześle najbliższym (do wpłaty)
    Eliksirem, a Inteligo zaksięguje.

  • 19. Data: 2002-11-06 10:50:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > systemów centralnych, bo i jak jak PKO takowego chyba nie posiada?).
    > Więc kasa wpadnie na konto po tym jak PKO prześle najbliższym (do wpłaty)

    Pieniądze lecą ostatnią sesją do Inteligo a Inteligo księguje pierwszą
    sesją (czyli rano o 11:30). Bynajmniej tak jest w ajencjach.

  • 20. Data: 2002-11-06 20:41:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Pieniądze lecą ostatnią sesją do Inteligo a Inteligo księguje pierwszą
    > sesją (czyli rano o 11:30). Bynajmniej tak jest w ajencjach.

    Ależ inteligo księguje przychodzącą trzecią sesję normalnie - tego samego
    dnia.

    Chyba, że wyszło po ostatniej sesji przychodzącej w inteligo i inteligo już
    tego nie zdążyło zassać... Choć wydaje mi się to dziwne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782