  • Data: 2005-01-13 23:02:40
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Ależ ja to rozumiem (mechanizm tej transakcji) , co nie znaczy że uważam go
    > za prawidłowy.

    Ja także uważam go za średnio logiczny, ale zgodny z umową ale przez
    niego wymuszony. Amen, możemy skończyć? :-)

    > ZROZUM, że płacąc kartą akceptujesz konkretną płatnośc na
    > konkretną kwotę w konkretnej walucie.

    Płatność ZAGRANICZNĄ w walucie PLN. A to, że jest to płatność
    ZAGRANICZNA - pociąga za sobą konsekwecje jak w regulaminie inteligo -
    czytałaś, że KAŻDA waluta poza USD musi być przeliczona na USD, a z USD
    na PLN? KAŻDA, bez wyjątku na PLN.

    > Nie może być tak, że akceptujesz
    > płatność na 10 PLN, a okazuje się że to było 3 EUR. W skrócie: wizzair
    > proponuje bilet za 200 PLN, Ty go kupujesz płacąc kartą i potwierdzasz
    > dokonanie płatności 200 PLN. A karta jest obciążana kwotą 65 USD.

    Transakcja w USD a przeliczenie przez EUR to dwie różne sprawy.
    Transakcja (na to ma wpływ Wizzair) odbywa się w PLN. Przeliczenie (na
    to Wizzair nie ma wpływu) odbywa się na zasadach umowy klient<->bank
    przez USD.

    Obciązenie JEST w PLN!

    ZAGRAMANICZNE!

    Dość, błagam!

    > Zmieniasz temat. I nie rób ze mnie wielbłąda z łaski swojej.

    Ale to do tego zmierza......... Oskarżasz Wizzaira o to, że bank cośtam
    robi z transakcją. Ale on to "coś" robi w wyniku umowy, którą TY z nim
    zawarłaś, a nie Wizzair. Wizzair tak samo, jak na prowizję od transakcji
    kartą charge nie ma żadnego wpływu na przewalutowania. Z bankiem możesz
    zawrzeć umowę, że będziesz miała WSZYSTKO przewalutowane przez Pesety
    hiszpańskie. I to NIE JEST wina Wizzair, że takie a nie inne
    przewalutowanie wybrałaś.