  • Data: 2005-01-13 23:37:30
    Temat: Re: Ostateczne rozwiązanie
    Od: "Jacek " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > Rząd zdecydował o programie mieszkaniowym.
    > O samolotach tam nic nie ma :)

    No, właśnie o to mi chodziło, bo:
    jak człowiek ma przyzwoite mieszkanko, to nie w głowie mu wojaże (zwłaszcza
    samolotowe) i znika problem przewalutowania PLN->USD->PLN a'la Inteligo.

    > G., powoli zapominajacy ten jezyk, ale jeszcze cos niecos kumajacy :)

    Szczerze gratuluję. W odróżnieniu ode mnie :-)

    BTW do tej pory wspominam smak zupy rybnej jedzonej w Budapeszcie w, z pozoru,
    mało atrakcyjnej knajpie. Mniaaaam. Płaciłem gotówką, żeby nie było NTG.

    Jacek