    From: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: widzialnosc pz - szukam banku :-)
    Date: Fri, 29 Oct 2004 17:15:31 +0200

    On 2004-10-29 16:39, Krab wrote:
    [...]

    > hmm, skoro to jest dla was normalne - bo dla mnie nie - to w jaki sposob
    > odwolac polecenie pojedynczej zaplaty ? w takim ukladzie mozliwe jest wiec
    > tylko odwo;anie calej uslugi - a nie sprzeciw przeciwko pomylce (przeciez
    > mozliwej), jesli zamiast spodziewanej kwoty z faktury 10 zl - ktos obciazy
    > mnie inna kwota
    Ale dostaejesz do domu _fakturę/rachunek_ etc i stąd wiesz jaka jest kwota.

    > bank zapewne dobrze wie jaka kwota bedzie na obciazeniu - bo zapewne dostaje
    > wniosek przelewu z duzym wyprzedzeniem, dlatego wlasnie jest dla mnie
    Bank pierwszą sesją dostaje polecenie obciążenia i, jeśli wszystko jest
    w porządku (PZ jest zarejestrowane, są środki itd) to zdejmuje
    klientowi środki z konta. Jeśli nie to 3 sesją odsyła odmowę. I tyle.
    Więc niby kiedy miałoby Ci się pojawic w tych zaplanowanych.
    [..]

    > zapytam wiec inaczej - czy zna ktos bank - w ktorym mozna zlozyc polecenie
    > zaplaty i bedzie to widoczne w jakims miejscu tego konta ?
    Nie. Bo PZ działa tak, a nie inaczej.

    KJ