  • Data: 2004-10-30 12:51:54
    Temat: Re: widzialnosc pz - szukam banku :-)
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krab <_...@h...pl__> w poście
    news:cm01cq$t3q$1@nemesis.news.tpi.pl
    napisał, co następuje:
    > ma tam ktos to pz w multibanku i powie jak jest w praktyce ? kiedy
    > pojawia sie zlecenie wzgledem terminu platnosci

    Ale przeciez Ci juz wytlumaczyli. W banku nie ma prorokow. PZ jest
    inicjowane przez WIERZYCIELA i zanim wierzyciel nie "nacisnie przycisku" w
    dniu zaplaty, to w banku nie ma nic na temat PZ. Jak nacisnie, to pieniadze
    pobierane sa z konta, a Ty masz 30 dni na to, by je odwolac.
    Po prostu klikasz myszka w odpowiednia opcje i natychmiast PIENIADZE WRACAJA
    NA TWOJE KONTO

    Mam konta w mBanku i tak to dziala.
    Z tym, ze na firmowym koncie mBiznes konto mam tylko 5 dni roboczych
    (zamiast 30 dni) na odwolanie transakcji.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.