  • 1. Data: 2002-11-16 10:02:34
    Temat: wbk robi co chce!!!
    Od: "Sneke" <s...@g...pl>

    To jest juz szczyt. Otworzylam niedawno konto w WBK i mBanku. Podalam do
    przelewania
    konto w Inteligo. Jak wiadomo Inteligo zmienil numer banku i CO!!!?? W wbk
    wycieli mi konto!!! USUNELI BEZ MOJEJ DYSPOZYCJI!!! CZY TO MOZE MOZLIWE BEZ
    MOJEJ WIEDZY? TO JAKIES NIEPOROZUMIENIE!!!! CZY TO JEST ZGODNE Z PRAWEM
    BANKOWYM!!!!

    PANIENKA Z KTORA ROZMAWIALAM NA INFOLINI KONCZYLA CHYBA PRACE I BYLA
    ZMECZONA BO TAKICH BZDUR DAWNO JUZ NIE SLYCHALAM . W MBANKU ZMIENILI NUMER
    KONTA W INTELIGO I WSZYSTKO I ZADNYCH PROBLEMOW. JESTEM PELNA UZNANIA!!!
    KTO JEST DYREKTOREM W WBK 24? FACETA POWINNI ZATRUDNIC W MBANKU DO
    SPRZTANIA!!!! (ZEBY SIE CZEGOS NAUCZYL).

  • 2. Data: 2002-11-16 10:56:31
    Temat: Re: wbk robi co chce!!!
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    [cut]

    Nie krzycz

    A teraz mogłabyś po polsku?

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 3. Data: 2002-11-16 12:47:26
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [cut]
    >
    > Nie krzycz
    >
    > A teraz mogłabyś po polsku?

    Chodzi o to, ze jesli ktos korzysta z dostepu do konta
    BZWBK przez Internet, i mial w swojej ksiazce adresowej
    odbiorce z kontem Inteligo, to... juz tego odbiorcy nie
    ma (Wlasnie przed chwila sprawdzilem).

    Albo moze o to, ze jesli ktos mial zdefiniowane zlecenie
    stale, to juz tego zlecenia nie ma? W takim razie
    proponuje zlozyc reklamacje z tytulu niewykonania
    zlecenia (zgodnie z regulaminem przytsluguja za to odsetki)
    i czekac na... nierozpatrzenie tej reklamacji, bo BZWBK
    ma gdzies klientow.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-11-16 14:02:58
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > BZWBK przez Internet, i mial w swojej ksiazce adresowej
    > odbiorce z kontem Inteligo, to... juz tego odbiorcy nie

    Czy zmienila sie numeracja kont w Inteligo?

    Karol

  • 5. Data: 2002-11-16 14:27:33
    Od: "Mariusz Ru" <m...@p...pl>

    > Chodzi o to, ze jesli ktos korzysta z dostepu do konta
    > BZWBK przez Internet, i mial w swojej ksiazce adresowej
    > odbiorce z kontem Inteligo, to... juz tego odbiorcy nie
    > ma (Wlasnie przed chwila sprawdzilem).

    Mi zniknelo na dwoch rachunkach w BZWBK lacznie 6 odbiorcow z Inteligo.
    BZWBK wie lepiej co jest dobre dla jego klientow... Po co dawac komunikat
    (wzorem innych bankow) o nieprawidlowym numerze rachunku jak mozna wykasowac
    wszystkim z ksiazek adresowych odbiorcow z Inteligo i niech sobie klienci na
    nowo wprowadza :-P
    Pare osob dzieki temu nie wykona przelewu wiec kasa dluzej polezy w BZWBK.
    Ten bank dziala tak jakby mial monopol...

    Mariusz Ru

  • 6. Data: 2002-11-16 15:46:58
    Od: "Sneke" <s...@g...pl>

    Sam sobie pisz i ucz sie od lepszych zeby nie zostawac w tyle. Biznes jest
    biznes jak sie na tym nie znasz to zamknij dziub bo raczej nie masz nic to
    powiedzenia.

  • 7. Data: 2002-11-16 15:56:16
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "Sneke" <s...@g...pl> wrote in message news:ar5pc5$j3u$1@news.tpi.pl...

    > Sam sobie pisz i ucz sie od lepszych zeby nie zostawac w tyle. Biznes jest
    > biznes jak sie na tym nie znasz to zamknij dziub bo raczej nie masz nic to
    > powiedzenia.

    No wykazaliście się koleżanko kulturą, o netetykiecie nie wspominajac.

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 8. Data: 2002-11-16 16:43:31
    Od: w...@p...onet.pl

    > KTO  JEST DYREKTOREM W WBK 24? FACETA POWINNI ZATRUDNIC W MBANKU DO
    > SPRZTANIA!!!! (ZEBY SIE CZEGOS NAUCZYL).

    A jeżeli jest to kobieta ?

    Tomasz

  • 9. Data: 2002-11-16 18:11:26
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Nov 2002 16:46:58 +0100,
    osoba podpisana: Sneke <s...@g...pl>
    napisała:
    > Sam sobie pisz i ucz sie od lepszych zeby nie zostawac w tyle. Biznes jest
    > biznes jak sie na tym nie znasz to zamknij dziub bo raczej nie masz nic to
    > powiedzenia.

    No cóż miłego dnia życzę.
    KJ

    --
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 10. Data: 2002-11-16 20:49:31
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Sneke" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > KTO JEST DYREKTOREM W WBK 24? FACETA POWINNI ZATRUDNIC W MBANKU DO
    > SPRZTANIA!!!! (ZEBY SIE CZEGOS NAUCZYL).

    No i czego sie drzesz????!!!!
    Że lista dretwa to odpowiem Ci dowcipem. (Wojskowo - wojennym)
    "Sanitariusz do rannego, któremu oderwało nogę:
    No i czego się tak drzesz?? Patrz - temu oderwało głowę
    i lezy cicho!!"

    Zastosuj do siebie - forsa Ci jaka zginęła, czy co??