  • 11. Data: 2002-11-17 11:25:45
    Temat: Re: wbk robi co chce!!!
    Od: k...@w...pl

    > Sam sobie pisz i ucz sie od lepszych zeby nie zostawac w tyle. Biznes jest
    > biznes jak sie na tym nie znasz to zamknij dziub bo raczej nie masz nic to
    > powiedzenia.

    A to do czego miało być bo nie załapałem?

    Blondyneczko, o co chodzi Ci z tym biznesem?

    Widzę, że lubisz się wywyższać nad innymi. Bład, bład...

  • 12. Data: 2002-11-20 20:29:30
    Od: "Pararobert" <p...@U...poczta.onet.pl>

    Dlatego, że w inteligo zmieniły się numery rozliczeniowe. Pewnie wycięli, bo
    jak byś wysłała przelew na stary numer rozliczeniowy to by nie wyszedł z
    Twojgo konta, bo odrzuciłby KIR.

    W zasadzie to chronią twoje 4 litery przed tym, byś zmieniła sobie konto i
    pytała się kontrahentów o nowy numer rozliczeniowy Inteligo.
    pozdrówka
    Pararobert