  • 1. Data: 2010-07-15 13:31:07
    Temat: wartość nagrod za konto optymalne OF
    Od: z...@o...pl

    wniosek internetowy facet dzwoni pyta co chcę
    wymienia różne rzeczy, wybralem iPod

    jaka jest wartość innych proponowanych nagród?

  • 2. Data: 2010-07-15 15:18:26
    Temat: Re: wartość nagrod za konto optymalne OF
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    z...@o...pl napisał(a):
    > wniosek internetowy facet dzwoni pyta co chcę
    > wymienia różne rzeczy, wybralem iPod

    O co chodzi z ta promocja? Daja iPada za zalozone konto?

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-07-15 15:26:30
    Od: z...@o...pl

    > O co chodzi z ta promocja? Daja iPada za zalozone konto?

    podobno tak, o ile wpłynie tam 1000zł
    tak twierdził telefonujący do mnie pracownik Otwartego Fajansa

    nie sprawdziłem, czy te info jest zgodne z regulaminami
    i czy nie zawiera jakiś debilnych warunków typu przystąpienie
    do superatrakcyjnego ubezpieczenia od śmierci w tupolewie
    za jedyne 49,99 miesiecznie. Dostałem jakieś PDF, poczytam
    sobie zanim podpiszę u kuriera.

  • 4. Data: 2010-07-15 15:47:59
    Od: z...@o...pl

    > O co chodzi z ta promocja? Daja iPada za zalozone konto?

    VI. Zasady Promocji
    1. Nagrody w Promocji stanowią:
    - nawigacja samochodowa firmy MIO Moov M300 PL.
    - drukarka HP DeskJet F2480
    - iPod shuffle 2GB
    - aparat fotograficzny Fujifilm AV110
    - dysk zewnętrzny USB Iomega 250GB 2.5 Select
    4. Nagroda przysługuje Uczestnikowi, który oprócz warunków wymienionych w
    pkt. III. spełni łącznie poniższe warunki:
    a. podpisze deklarację przekazywania środków z wynagrodzenia lub świadczenia
    emerytalnego/rentowego na Konto optymalne i przekaże ją pracodawcy/organowi
    rentowemu.
    b. będzie utrzymywał przez okres 12 miesięcy comiesięczne wpływy na
    Konto optymalne w wysokości minimum 1000zł.
    c. będzie wykonywał transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty
    debetowej lub kredytowej wydanej do Konta optymalnego na kwotę minimum
    400zł miesięcznie, przez okres 12 miesięcy kalendarzowych.

    6 Prowizja miesięczna za prowadzenie &#8222;Konta optymalnego z nagrodą&#8221;
    ,
    wynosi 10zł . W przypadku dokonania w danym miesiącu kalendarzowym
    transakcji bezgotówkowych przy użyciu karty debetowej lub kredytowej
    wydanej do Konta optymalnego na kwotę minimum 400zł prowizja nie
    jest pobierana. Po upływie 12 miesięcy prowizja za prowadzenie Konta
    optymalnego nie będzie pobierana.

  • 5. Data: 2010-07-15 16:03:04
    Od: z...@o...pl

    > wniosek internetowy facet dzwoni pyta co chcę
    > wymienia różne rzeczy, wybralem iPod
    >
    > jaka jest wartość innych proponowanych nagród?

    regulamin podaje:
    Równowartość nagrody nie przekracza kwoty wskazanej w przepisie art. 21 ustęp
    1 punkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób
    fizycznych (t.j. Dz.U. z 2000 roku, Nr 14, poz. 176 ze zm.)

    wyszukany na szybko przepis http://www.pit.pl/att/przepisy/updof.pdf

    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są: (...)
    68a) wartość nieodpłatnych świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1,
    otrzymanych od świadczeniodawcy w związku z jego promocją lub reklamą -
    jeżeli jednorazowa wartość tych świadczeń nie przekracza kwoty 100 zł;

    a zatem wiemy już, że każda z nagród jest warta kilkadziesiąt złotych.

    ciekawi mnie, po ile stoją one na allegro.pl?

  • 6. Data: 2010-07-15 18:53:26
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    z...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > - iPod shuffle 2GB
    > - aparat fotograficzny Fujifilm AV110
    > - dysk zewnętrzny USB Iomega 250GB 2.5 Select

    Eee cienkie te nagrody w porównaniu do wymagań.

    A dają je chociaż od razu czy po roku jak zostaną spełnione wszystkie wymagania?

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2010-07-15 18:58:18
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Sinus <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > A dają je chociaż od razu czy po roku jak zostaną spełnione wszystkie wymagania?

    Już sam dotarłem do regulaminu:

    8 Nagroda przekazana będzie Uczestnikowi po pierwszym wpływie na Konto
    optymalne w wymaganej wysokości, nie wcześniej jednak niż przed końcem
    miesiąca kalendarzowego, w którym dokonywana jest analiza, o której mowa w
    ust. 7 powyżej. Nagroda zostanie dostarczona Uczestnikowi przesyłką kurierską,
    lub będzie możliwa do odebrania w siedzibie jednostki organizacyjnej Organizatora.

    9 Równowartość nagrody nie przekracza kwoty wskazanej w przepisie art. 21
    ustęp 1 punkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób
    fizycznych (t.j. Dz.U. z 2000 roku, Nr 14, poz. 176 ze zm.)

    10 W przypadku odbioru nagrody i :
    a. braku miesięcznych wpływów na Konto optymalne w wymaganej wysokości , lub
    b. odstąpienia przez Uczestnika od Umowy o Konto optymalne lub wypowiedzenia
    umowy przed upływem 12 miesięcy,
    Bank obciąży Rachunek Uczestnika opłatą w wysokości:
    - 150 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w ciągu pierwszych 6
    miesięcy od przekazania nagrody podstawowej
    - 100 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w miesiącach 7, 8 lub 9
    od przekazania nagrody podstawowej
    - 50 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w miesiącach 10, 11 lub
    12 od przekazania nagrody podstawowej
    Obciążenie nie nastąpi jeśli Uczestnik zwróci nagrodę w stanie nienaruszonym
    (jeżeli nagroda nie została rozpakowana), w przypadku odstąpienia od Umowy o
    Konto optymalne.

  • 8. Data: 2010-07-15 19:13:53
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > a zatem wiemy już, że każda z nagród jest warta kilkadziesiąt złotych.

    chyba trochę więcej ale przy hurtowym zakupie przez bank pewnie i tak dużo
    niższa niż w sklepie

    > ciekawi mnie, po ile stoją one na allegro.pl?

    Apple iPod shuffle 2GB w sklepie od 187 zł
    http://www.ceneo.pl/1308059
    na Allegro podobnie a nawet trochę więcej ;)
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=App
    le+iPod+shuffle+2GB
    IMHO, warunki mocno zoptymalizowane ;)

  • 9. Data: 2010-07-16 13:45:59
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

> [...]
    > otrzymanych od świadczeniodawcy w związku z jego promocją lub reklamą
    > - jeżeli jednorazowa wartość tych świadczeń nie przekracza kwoty 100

    68 a nie 68a - Nawigacje i dyski są jednak warte ok 150 PLN ;-)
    "Wolne od podatku dochodowego są: [...] wartość wygranych [...] a także
    nagród związanych ze sprzedażą premiową - jeżeli jednorazowa wartość
    tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 760 zł"