    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wartość nagrod za konto optymalne OF
    Date: Thu, 15 Jul 2010 18:03:04 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > wniosek internetowy facet dzwoni pyta co chcę
    > wymienia różne rzeczy, wybralem iPod
    >
    > jaka jest wartość innych proponowanych nagród?

    regulamin podaje:
    Równowartość nagrody nie przekracza kwoty wskazanej w przepisie art. 21 ustęp
    1 punkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób
    fizycznych (t.j. Dz.U. z 2000 roku, Nr 14, poz. 176 ze zm.)

    wyszukany na szybko przepis http://www.pit.pl/att/przepisy/updof.pdf

    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są: (...)
    68a) wartość nieodpłatnych świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1,
    otrzymanych od świadczeniodawcy w związku z jego promocją lub reklamą -
    jeżeli jednorazowa wartość tych świadczeń nie przekracza kwoty 100 zł;

    a zatem wiemy już, że każda z nagród jest warta kilkadziesiąt złotych.

    ciekawi mnie, po ile stoją one na allegro.pl?