    From: gral <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wakacyjne konto walutowe
    Date: Tue, 25 Oct 2016 22:23:43 +0200

    W dniu 25.10.2016 o 01:04, jakson pisze:

    > Jakie to konto/karta/oplaty tak w wielkim skrocie? :)

    Eurokonto mobilne
    konto darmowe przy wpływach 500 PLN (bez wpływów: 5,99)
    karta mastercard debit darmowa przy 4 transakcjach miesięcznie (bez
    transakcji: 3,99)
    2 dowolne bankomaty miesięcznie w PL 0 zł, ponad to - nie wiem - nie
    używam, są jakieś opłaty za więcej wypłat poza bankomatami Pekao.
    Bankomaty zagranicą: 2% min 5 PLN.

    Czego chcieć więcej?
    Pekao ma niezasłużenie opinię banku drogiego. A tu proszę, minimalne
    warunki, wszystko za darmo, transakcje zagraniczne genialne, nawet
    bankomaty z 2% prowizją przy tych kursach są świetną opcją.

    a wisienka na torcie to wybór wzoru karty spośród kilkudziesięciu wzorów