  • 1. Data: 2006-03-31 07:44:07
    Temat: w jakim banku konto walutowe?
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Prosze o doradztwo jesli chodzi o konto walutowe (USD).
    W bankowosci nie jestem zbytnio rozeznany, wiec jakby ktos moglby mi
    polecic jakied dobre konto przy nieduzych oplatach jesli chodzi o obsluge
    bede bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-31 09:51:02
    Temat: Re: w jakim banku konto walutowe?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tommy wrote:

> [...]
    > W bankowosci nie jestem zbytnio rozeznany, wiec jakby ktos moglby mi
    > polecic jakied dobre konto przy nieduzych oplatach jesli chodzi o

    Zadajesz bardzo tradycyjne pytanie, więc i odpowiedź też będzie
    tradycyjna:
    To zależy co chcesz robić z tym kontem

  • 3. Data: 2006-03-31 10:40:40
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > Zadajesz bardzo tradycyjne pytanie, więc i odpowiedź też będzie
    > tradycyjna:
    > To zależy co chcesz robić z tym kontem

    Przelewac $ dla klienta z zagranicy

  • 4. Data: 2006-03-31 11:50:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tommy wrote:

    > Przelewac $ dla klienta z zagranicy

    Jakbyś jeszcze tak pomyślał i napisał czy to ma być konto dla osoby
    prywatnej czy dla firmy.

  • 5. Data: 2006-03-31 14:15:53
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > Jakbyś jeszcze tak pomyślał i napisał czy to ma być konto dla osoby
    > prywatnej czy dla firmy.

    dla firmy

  • 6. Data: 2006-04-01 06:25:32
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    To sie nie da tanio. Nastepne pytanie, czy kasa na to konto będzie wpływać w
    zlotych i bedziesz za nie kupowal walute, czy waluta bedzie wplywac w
    naturze.
    No i ile tych walut tam bedzie.
    Jak drube tysiące, to warto wziac r-przedsiebiorce za 60 zl w rajfajzenie,
    jak obrót sredniomiesieczny powyzej 40000 zł - CIti, a jak groszowe kwestie,
    to Multkibank (o ile firma u Ciebie nie oznacza spolki), alternatywnie dla
    Multi Nordea.
    Trudno sie Twoje problemy rozwiązuje, bo mówić nie lubisz;)

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-04-01 17:12:34
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > Multi Nordea.
    > Trudno sie Twoje problemy rozwiązuje, bo mówić nie lubisz;)

    Bo wiesz z natury jestem małomówny ((-:
    A powracajac do sprawy, potrzebne mi jest konto (USD) dzieki ktoremu bede
    mogl oplacac rozne zobowiazania
    w tej walucie. Do okolo 4 tys USD miesiecznie.
    To do takiej kwoty to chyba Multibank wystarczy?

  • 8. Data: 2006-04-01 17:39:10
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    | w tej walucie. Do okolo 4 tys USD miesiecznie.
    | To do takiej kwoty to chyba Multibank wystarczy?

    Tak, ale jezeli twoje obroty we wszystkich walutach łacznie przekraczaja
    miesiecznie 40000 zł, to wez Citi, bo przy takich obrotach konto (w wielu
    walutach) dla przedsiębiorcy jest bezpłatne, a bez watpienia będzie to
    taniej (porównaj taryfy za przelewy miedzynarodowe oraz kursy sprzedaży
    walut:)

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-04-02 16:22:23
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > walutach) dla przedsiębiorcy jest bezpłatne, a bez watpienia będzie to
    > taniej (porównaj taryfy za przelewy miedzynarodowe oraz kursy sprzedaży

    Mam otwarte konto firmow w Mbanku wiec nie bede juz raczej zmienial konta
    zlotowkowego.
    Wiec w takim wypadku chyba otworze konto w Multibanku, tylko musze sie
    dowiedziec jakie
    są koszty dokładne. (Narazie obroty nie przekraczaja 40 000)

    Pozdrawiam

    Tomek