  • 1. Data: 2004-06-11 22:02:40
    Temat: w co zainwestowac 70000zl
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    w co zainwestowac 70 000zl
    Tak zeby sobie lezalo, nikomu nie przeszkadzalo, nikt o nic nie pytal i zeby
    procentowalo:)?
    Pytam powaznie.

    --

    m...@w...pl

  • 2. Data: 2004-06-11 22:31:52
    Temat: Re: w co zainwestowac 70000zl
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Jacek23 wrote:

> [...]
    > w co zainwestowac 70 000zl
    > Tak zeby sobie lezalo, nikomu nie przeszkadzalo, nikt o nic nie pytal i zeby

    Cholera, możesz we mnie.
    Tyle bym właśnie potrzebował, co by wyjść na swoje.
    Np na 10%.

  • 3. Data: 2004-06-12 09:44:43
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek23" napisał w wiadomości

    > w co zainwestowac 70 000zl
    > Tak zeby sobie lezalo, nikomu nie przeszkadzalo, nikt o nic nie pytal i
    zeby
    > procentowalo:)?
    > Pytam powaznie.

    zależy na ile lat, miesięcy ....
    gosi@

  • 4. Data: 2004-06-12 11:18:10
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    mysle ze na 10 lat
    m...@w...pl

  • 5. Data: 2004-06-12 12:32:12
    Od: z...@p...onet.pl

    > mysle ze na 10 lat

    W takim razie bym kupił xxx pięcioletnich obligacji skarbowych o stałej stopie
    procentowej (SP0609). Cena emisyjna wynosi 98,90 zł. Oprocentowanie jest stałe
    i wynosi 7,00% w stosunku rocznym

  • 6. Data: 2004-06-12 13:11:49
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy dobrze licze ale jak od tych 7% odliczymy podatek 20% to
    zostanie 5,6% rocznie?

    Leszek

  • 7. Data: 2004-06-12 15:14:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2004 13:18:10 +0200, Jacek23 naskrobał(a):

    > mysle ze na 10 lat
    > m...@w...pl

    No to kup nieruchomość najlepiej gruntową na pewno zyskasz wiecej niż na
    obligacjach. I podatku zapłacisz tylko 2%.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-06-12 18:03:51
    Od: z...@p...onet.pl

    > Nie wiem czy dobrze licze ale jak od tych 7% odliczymy podatek 20% to
    > zostanie 5,6% rocznie?

    No, nie całkiem dobrze :)
    Po odliczeniu podatku 19% daje ok. 5,88%.

    Jak chcesz więcej, możesz zainteresować się np. dziesięciolatkami.

  • 9. Data: 2004-06-12 20:28:22
    Od: z...@p...onet.pl

    > No, nie całkiem dobrze :)
    > Po odliczeniu podatku 19% daje ok. 5,88%.
    >
    > Jak chcesz więcej, możesz zainteresować się np. dziesięciolatkami.

    Poprawiam się: "daje ok. 5,67%"

  • 10. Data: 2004-06-13 05:42:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> zapodał(a):
> [...]
    > w co zainwestowac 70 000zl
    > Tak zeby sobie lezalo, nikomu nie przeszkadzalo, nikt o nic nie pytal i zeby

    Dołożyć jeszcze trochę (w sumie zależy, gdzie mieszkasz- jak
    w mieście ze sporą (sporymi) uczelniami - to super), kupić
    kawalerkę, wyremontować i wynająć.

    ps. dołożyć jeszcze by trzeba było z 30tys...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl