  • 21. Data: 2004-10-20 15:17:41
    Temat: Re: w co zainwestowac 70000zl
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chłopie tylko Akcje PKO BP bierz póki pewny zysk teraz a za 10 lat możesz
    > zyskać nawet 100% inwestycji.

    O proszę - mamy wróżkę na grupie :-) A tak poważnie to ROTFL

  • 22. Data: 2004-10-21 12:38:57
    Od: "mogila" <m...@o...pl>

    > zeby procentowalo:)?

    Ja inaczej mysle.
    Wszystko jak wiemy " ... zalezy od zolnierzy" :)

    Jaki jest czas inwestycji ?
    Czy beda ew. potrzebne te pieniazki w czasie tej inwestycji ?
    Na jakie ryzyko sie godzisz.
    Jaka masz wiedze o rynku finansowym i ew. ile mozesz czasu na to poswiecic ?

    Jesli masz maly czas inwestycji to moze lokata bankowa ?

    Jesli wiekszy od 3 mies. wzwyz to moze Fundusze Inwestycyjne ?

    Jesli wieksza wiedza i czasu sporo to moze GPW ?

    Skoro jednak pytasz :
    > Tak zeby sobie lezalo, nikomu nie przeszkadzalo, nikt o nic nie pytal i
    zeby procentowalo ..
    to mysle ze wolisz "zamontowac" te sumke i "zapomniec" ew. co jakisz czas
    spr. czy "zyje"
    Polecam Fundusze Inwestycyjne.
    www.fi.com.pl
    jesli masz konto w mBanku to juz luzik bo masz darmowy Supermarket Funduszy
    Inwestycyjnych zwany SFI.
    Tu mozesz dowolna sume zdeponowac i wyjac w "3" dni - bo FI musi odkupic. To
    w razie jakbys potrzebowal pieniazkow lub jej czesci.
    Oczywiscie mozna dac na "akcje" ew. na "obligacje" i wybrac tym samym
    strategie inwestowania od agresywnej do ostroznej.

    Jesli to jak mawiaja Czesi "ne pasi" :) to moze Forex ?

    Zostaje jeszcze GPW i akcje.

    Mi osobiscie "nieruchomoci" nie leza.

    Mogila