  • 11. Data: 2004-02-21 00:07:03
    Temat: Re: w co zainwestowac 150tys.?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl> skribis:

    > nie lepiej się nie odzywać jak nie masz na jakiś temat
    >wyczerpujących informacji

    Nigdy nikt na zaden temat nie ma wyczerpujacych informacji.

    >a opierasz się jedynie na lamerskich opinie, które
    >przyszły ci do głowy po 10 sekundach obserwacji??

    Cos sie placzesz. Na ilu opiniach twoim zdaniem sie opieralem? Jak mozna
    opierac sie na opiniach ktore samemu sie wymyslilo? To nie jest wtedy
    opieranie sie na opiniach.

    >Jeśli chodzi o produkt WGI, to sprawdź sobie jaka jest struktura portfela!
    >Skoro ~ 70-80% to bony skarbowe, lokaty O/N, etc, a tylko 20-30% aktywów

    Jakos na podanej stronie o tym nie napisali. Ale fakt, nie pomyslalem o
    tym. To chyba jednak nie musi sprawiac ze uzywasz tak niemilego tonu.

    >Weź też pod uwagę fakt, że wszelkie wyniki podawane są z założeniem, iż Klient
    >inkasuje zyski co miesiąc - zatem, efektywna stopa zwrotu za rok ubiegły
    >wychodzi w okolicach 23% netto,

    No i co z tego? Nie zmienia to faktu ze zyski sa coraz mniejsze.

    > przy ryzyku na poziomie -2%!

    Skad ci sie wziela taka liczba??

    > Zatem porównanie
    >do TFI Akcji jest zupełnie nietrafione!!

    No akurat ja tego do akcji nie porownywalem.

    >Poza tym jest to produkt, który można podpiąć pod strukturę funduszy hedge,
    >które zarabiają niezależnie od koniunktury...

    Na upartego moznaby podpiac.

    >PS. Jeśli rzeczywiście jesteś zainteresowany poznaniem szczegółów tego
    >konkretnego produktu... lub innych z rodzaju funduszy hedge, to pisz na priv...

    Dziekuje, jak bede zaineresowany szczegolami to sie skontaktuje z WGI.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 12. Data: 2004-02-23 08:07:34
    Od: "Marcin" <g...@p...onet.pl>

    > Jakos na podanej stronie o tym nie napisali. Ale fakt, nie pomyslalem o
    > tym. To chyba jednak nie musi sprawiac ze uzywasz tak niemilego tonu.
    Sorrki... przyznaję, że ton był trochę nie na miejscu ;-))))
    Uhhh... ciężki tydzień ;-)))

    > No i co z tego? Nie zmienia to faktu ze zyski sa coraz mniejsze.
    No tak, ale jeśli cześć depozytowa będzie na 0% to z części walutowej i tak
    bedzie >12%... a jeśli w drugim półroczu tego roku stopy pójda do góry (a tego
    się oczekuje), to i rentowność powinna byc lepsza niż w ubiegłym roku. Wtedy
    schemat malejącego oprocentowania tego produktu może sie załamać ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin