eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › VW - zatkany
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2004-02-18 13:50:12
    Temat: VW - zatkany
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Witajcie,


    W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
    wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja danych w
    IVR także kuleje i to mocno.

    Czekanie na konsultanta przypomina mi Błękitną Linię z początków jej
    działania. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 2. Data: 2004-02-18 13:54:29
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0vqio$8rj$...@n...onet.pl,

    > W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
    > wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja
    > danych w IVR także kuleje i to mocno.
    >
    > Czekanie na konsultanta przypomina mi Błękitną Linię z początków jej
    > działania. ;-)

    I tak to mBank perfidnie wykonczyl konkurenta ;)

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 3. Data: 2004-02-18 14:13:14
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0vqqr$li7$1@topaz.icpnet.pl...
    > c0vqio$8rj$...@n...onet.pl,
    > > W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
    > > wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja
    > > danych w IVR także kuleje i to mocno.
    > >
    > > Czekanie na konsultanta przypomina mi Błękitną Linię z początków jej
    > > działania. ;-)
    >
    > I tak to mBank perfidnie wykonczyl konkurenta ;)

    Heh, to może ja się jednak wstrzymam z wysyłaniem tam kasy :)

    Pozdrawiam,
    Washko


  • 4. Data: 2004-02-18 14:48:47
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "As" <....@p...onet.pl>

    > W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
    > wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja danych
    w
    > IVR także kuleje i to mocno.

    I nie chcą już umawiać nowych klientów z kurierem Stolicy, polecając tylko
    pocztę...



  • 5. Data: 2004-02-18 14:58:19
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "As" <....@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0vu1l$a1s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > > W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
    > > wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja
    danych
    > w
    > > IVR także kuleje i to mocno.
    >
    > I nie chcą już umawiać nowych klientów z kurierem Stolicy, polecając tylko
    > pocztę...

    Pomijam fakt, iż wnioski papierowe rejestrują z ogromnymi opóźnieniami. Na
    przykład od początku zeszłego tygodnia rejestrują mój wniosek o lokatę
    certyfikat. I oczywiście już termin który wpisałem we wniosku - minął...
    Teraz podobno mają oddzwaniać, jak zarejestrują.

    Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 6. Data: 2004-02-18 15:02:27
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    [...]

    > Pomijam fakt, iż wnioski papierowe rejestrują z ogromnymi opóźnieniami. Na
    > przykład od początku zeszłego tygodnia rejestrują mój wniosek o lokatę
    > certyfikat. I oczywiście już termin który wpisałem we wniosku - minął...
    > Teraz podobno mają oddzwaniać, jak zarejestrują.
    >
    > Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.
    Czyli inwestycji .... czyli pieniędzy...
    KJ

    >


    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl


  • 7. Data: 2004-02-18 15:06:14
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c0vuj1$6ic$1@news.onet.pl...
    > Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.

    To nie ich wina, tylko mBanku ;]

    Ciekawe, kiedy zaczną się tam redukcje zatrudnienia ;]

    Pozdrawiam,
    Washko


  • 8. Data: 2004-02-18 15:15:07
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 16:02:27 +0100, na pl.biznes.banki, Kamil Jońca
    napisał(a):

    > Wojciech Nawara wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Pomijam fakt, iż wnioski papierowe rejestrują z ogromnymi opóźnieniami. Na
    >> przykład od początku zeszłego tygodnia rejestrują mój wniosek o lokatę
    >> certyfikat. I oczywiście już termin który wpisałem we wniosku - minął...
    >> Teraz podobno mają oddzwaniać, jak zarejestrują.
    >>
    >> Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.
    > Czyli inwestycji .... czyli pieniędzy...
    > KJ
    >
    >>

    Czyżby chodziło o pieniądze tych którzy sępią 50 groszy na przelewie? No to
    przy takim zalewie funduszy pochodzących od ww. chyba będą musieli
    rozszerzyć działalność na Chiny ;-).

    z pozdrowieniami,
    Przemysław Sperling


  • 9. Data: 2004-02-18 19:08:45
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    Popatrz jak to trzeba mieć szczęście - ja dzwoniłem do nich w środę -
    dodzwoniłem się od pierwszej próby - zamówiłem wizytę kuriera (coprawda pani
    pytała czy w mojej miejscowości nie ma poczty z której można wysłać ale bez
    problemu przyjęła moją argumentację że mam dość daleko na taką pocztę)

    umówiła mi wizytę kuriera na piątek - był punktualnie (zmieścił sie w 4-ro
    godzinnym przedziale czasowym jaki podałem)
    i odebrał podpisaną umowę - czyli póki co wszystko zgodnie z planem



  • 10. Data: 2004-02-20 17:12:03
    Temat: Re: VW - zatkany
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Popatrz jak to trzeba mieć szczęście - ja dzwoniłem do nich w środę -
    > dodzwoniłem się od pierwszej próby - zamówiłem wizytę kuriera (coprawda pani
    > pytała czy w mojej miejscowości nie ma poczty z której można wysłać ale bez
    > problemu przyjęła moją argumentację że mam dość daleko na taką pocztę)
    >
    Może wiecie jak wygląda sprawa z tokenem dla pakietu Standart czy jest
    bezpłatny czy za używanie go się coś płaci, jak niema placówek to z drugiej
    strony niemożna inaczej zrobić przelewów..
    Pewnie w czymś jest jednak kruczyk, bo jak widać z TOIP konto w VW jest
    całkowicie bezpłatne. Czym się różni pakiet Standart od innych oprócz opłat i
    minimalnego salda..
    Jaka jest kapitalizacja?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1