eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2005-04-17 21:06:12
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:52:59 +0200,
    osoba podpisana: taora <t...@g...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:slrnd65ir4.hs0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    >
    >> Listem poleconym.
    >
    > a jesli tego nie zrobili, a ja zdecyduje sie zlikwidowac rachunek, to jak
    > (dla zasady) mam z nimi wygrac szybsze niz 1 miesieczne wypowiedzenie bez
    > pobierania pierwszej oplaty w maju?

    Normalnie. Piszesz na wypowiedzeniu, że nie akceptujesz nowej TOiP, nikt
    nie bronił Ci się z nią zapoznać.
    To o co się pytałeś to trochę inna kwestia. Powiedzmy, że zapomniałem o
    tym koncie. Od maja zacznie mi narastać debet (bo mam na nim jakieś
    grosze) Bank wysyła jakiś monit. Ale nie ma raaczej możliwości
    wykazania, że miałem możliwość sie dowiedzieć.
    KJ


    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson


  • 12. Data: 2005-04-17 21:19:39
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnd65ju4.hs0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > Normalnie. Piszesz na wypowiedzeniu, że nie akceptujesz nowej TOiP, nikt
    > nie bronił Ci się z nią zapoznać.

    ale wtedy nie obowiazuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia?


  • 13. Data: 2005-04-17 21:28:21
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    taora wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:slrnd65ju4.hs0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    >
    >
    >>Normalnie. Piszesz na wypowiedzeniu, że nie akceptujesz nowej TOiP, nikt
    >>nie bronił Ci się z nią zapoznać.
    >
    >
    > ale wtedy nie obowiazuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia?
    >
    Ja sugeruję:

    XXXXX XXXXXXXX miasto i data
    adres XXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXX

    nr klienta: XXXXX


    Volkswagen Bank direct
    Al. Jana Pawła II 15
    00-828 Warszawa


    W związku z informacją otrzymaną w dniu 11.04.2005 dotyczącą zmiany
    Tabeli Opłat i Prowizji (z dniem 01.05.2005), pragnę poinformować, iż
    zmiana taka nie jest akceptowana przeze mnie.
    W zaistniałej sytuacji zmuszony jestem zrezygnować z korzystania z
    Państwa usług.
    Wnoszę o zamknięcie rachunku nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx z dniem
    29.04.2005.
    Na podstawie §24.4 do niniejszego pisma załączam: token nr: i kartę:
    Karta została przeze mnie zastrzeżona telefonicznie w dniu: 19.04.2005
    Po zamknięciu rachunku proszę o przesłanie naliczonych odsetek na
    poniższy rachunek:
    XXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


    Równocześnie pragnę zgłosić swój protest dotyczący sposobu
    informowania klientów o tak istotnych zmianach.
    Klienci o zmianach informowani są wpóźno, gdyż w okresie około dwa
    tygodnie przed datą ich wprowadzenia. Co gorsza infolinia udziela
    sprzecznych informacji, odnośnie sposobu zamykania rachunku z uwagi na
    zmiany TOiP. Tym samym obawiam się, iż działanie to ma charakter celowy
    i macie Państwo zamiar pobrać od nas wszystkich opłaty za prowadzenie
    rachunku na podstawie §24.1 w połączeniu z §7.3.
    W związku z powyższym podejrzeniem pozwalam sobie kopie niniejszego
    pisma przekazać odpowiednim instytucjom celem dalszych wyjaśnień.

    Z poważaniem,

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    Załączniki:
    1. Regulamin
    2. Kopia ostatniej strony rachunku
    3. Karta Visa Electron
    4. Token

    Otrzymują:
    1. Volkswagen Bank direct .........
    2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
    Plac Powstańców Warszawy 1; 00-950 Warszawa
    3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego
    ul. Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa



    Tak się zabezpieczysz przed wszystkim.
    A najlepiej kopie pism do urzędów wysłać faksem.


  • 14. Data: 2005-04-17 21:39:21
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "Rokefeler" <M...@o...pl>


    [ciach]

    > Otrzymują:
    > 1. Volkswagen Bank direct .........
    > 2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
    > Plac Powstańców Warszawy 1; 00-950 Warszawa
    > 3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego
    > ul. Świętokrzyska 11/21
    > 00-919 Warszawa

    A liczył ktoś koszty zamknięcia konta ?
    Potrzebna jest piankowa koperta(na token) i wypadałoby to wysłać listem
    wartościowym , co daje w sumie koszt około 6zł.
    Echh... coraz bardziej zaczyna brakować mi markurków , w każdym przynajmniej
    mozliwe było zamykanie konta od ręki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów
    :(



  • 15. Data: 2005-04-17 21:41:41
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Rokefeler" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d3ukve$423$1@korweta.task.gda.pl...

    > Potrzebna jest piankowa koperta(na token) i wypadałoby to wysłać listem
    > wartościowym , co daje w sumie koszt około 6zł.

    dlaczego wartosciowym - ile wart jest ten token? i nie mozna oddac tego w
    ich oddziale w wwie?


  • 16. Data: 2005-04-17 21:47:21
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "Rokefeler" <M...@o...pl>


    > dlaczego wartosciowym - ile wart jest ten token?

    100zł

    >i nie mozna oddac tego w
    > ich oddziale w wwie?

    Można, ale jak ktoś nie jest z Warszawy to chyba taniej wyjdzie wysłanie.



  • 17. Data: 2005-04-17 21:49:51
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Rokefeler" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d3ulee$5eu$1@korweta.task.gda.pl...

    > 100zł

    kiedys sprzedalam na allegro cos ze srebra. wyslalam kupujacemu i poczta to
    zagubila. kazali mi w reklamacji napisac, ile oczekuje zwrotu (a nie ine
    bylo warte). napisalam, ze oczekuje 100 zl, a oni mi jeszcze dodali za
    znaczek:) wiec sadze, ze wystarczy zwyklym poleconym.




  • 18. Data: 2005-04-17 22:01:38
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 23:49, taora wrote:

    > kiedys sprzedalam na allegro cos ze srebra. wyslalam kupujacemu i poczta to
    > zagubila. kazali mi w reklamacji napisac, ile oczekuje zwrotu (a nie ine
    > bylo warte). napisalam, ze oczekuje 100 zl, a oni mi jeszcze dodali za
    > znaczek:) wiec sadze, ze wystarczy zwyklym poleconym.

    opłata za zagubienie poleconego listu ok 150pln.


    --
    Peet


  • 19. Data: 2005-04-18 08:58:37
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: janoush <j...@i...pl>

    Kamil Jonca napisał(a):
    > Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:46:46 +0200,
    > osoba podpisana: Peet <j...@t...pbz>
    > napisała:
    >
    >>On 2005-04-17 22:36, taora wrote:
    >>
    >>
    >>>w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
    >>>ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
    >>>telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.
    >>
    >>Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.
    >
    > Nawet bez logowania ? Interesujące.
    > KJ

    Mój ojciec nie ma wyciągów, ani nie korzysta w interka (nie ma tokene).
    W związku z tym, tylko to co napisałeś wcześniej - list polecony.
    Ale póki co, nie dostał...

    Janusz


  • 20. Data: 2005-04-18 15:05:38
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "janoush" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d3vsoj$va0$2@system7.pata.pl...

    > Mój ojciec nie ma wyciągów, ani nie korzysta w interka (nie ma tokene).
    > W związku z tym, tylko to co napisałeś wcześniej - list polecony.
    > Ale póki co, nie dostał...

    dzwonilam do vw - ich prawnicy uznali, ze nie trzeba informowac inaczej, jak
    na stronie.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1